۱۳:۰۱ - جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی:

وهابیون میگویند به زودی سرهای شما را در ایران جدا کرده و خونتان را مینوشیم

استاد دانشگاه و یکی از فعالان و تحلیلگران سیاسی و فرهنگی کشور گفت : برخی علمای متوهم فاسد وهابی به طور مدام در شبکه های مجازی به رجز خوانی علیه شیعیان ایران پرداخته و آرزو میکنند روزی بتوانند سرهای شیعیان ایران را در کشور خود از تن جدا کرده و خون آنان را بنوشند.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” حجت الاسلام والمسلمین عباس روزمه  افزود : چند وقتی است که برخی به ظاهر علمای وهابی ، در شبکه های مجازی به رجز خوانی مشغول هستند و اینگونه القاء میکنند که ایران تحت محاصره داعش ، طالبان  و وهابیت در کشورها و شهرهای مرزی است و این تصرف را  ناشی از اشرافیت خود بر این نیروهای تروریستی میخوانند.

وی ادامه داد: آنها با نوعی توهم بیمارگونه ادعا میکنند ، شما ایرانی ها به ویژه علمای شیعه تحت اشرافیت وهابیت قرار دارید و و بلاخره این محاصره کنندگان که در افغانستان و عراق و سوریه دارای قدرت هستند ( منظور آنان داعش و طالبان و انتحاریون وهابی است ) به زودی شما را نابود کرده و پای ما را به ایران باز میکنند تا بیاییم و اسلام ناب مد نظر خود را پیاده میکنیم.

این تحلیلگر مسائل داخلی و بین الملل اظهار داشت: این علمای وهابی با وقاحت تمام سپس ادعا میکنند که ، وقتی ما به ایران آمدیم به لطف خداوند سرهای شما را از تن جدا کرده و خون شما را مینوشیم و اسلام خلفا را در آن گسترش میدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباس روزمه با بیان اینکه هدف این علمای فاسد وهابی ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و روشن کردن آتش اختلافات بین مسلمین است اذعان داشت: این افکار سخیف و بدور از انسانیت تنها از همین علمای فاسد امکان پذیر است که برای رسیدن به منافع و اهداف حیوانی خود به جان و ناموس انسانهای بیگناه رحم نمیکنند و چهره پلیدی از خود در دنیا به نمایش میگذارند.

وی گفت : حساب اهل تسنن را از وهابیت جدا کنید و ما هم در ایران مقتدر امروز و هرکجای دنیا هیچگونه اختلافی با برادران اهل تسنن نداریم و این سخنان نا مشروع را که از زبان وهابیون در خصوص اسلام خلفایی و کشتار شیعیان بیان میشود جدا از آنان میدانیم.

این فعال سیاسی و فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد : کیست که نداند وهابیت دست پرورده و ساخته انگلیس برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و این ما هستیم که باید نسبت به توطئه های استکبار هوشیار باشیم.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.