۰۸:۰۹ - سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

بهترین ساعت دیواری دنیا

اگر به دکوراسیون منزل خود اهمیت می‌دهید، حتماً برای انتخاب اجزا و هماهنگی وسائل منزل وسواس و دقت خاصی‌ به خرج می‌دهید. در اکثر موارد اجزای مورد نظر خود را در سبک‌های مختلف پیدا می‌کنید اما دقیقا یکی‌ از وسایلی که همیشه در انتخاب آن‌ مردد هستید و آیتم مورد علاقه خود را پیدا نمی‌کنید، ساعت دیواری است.

به گزارش پایکاه خبری”شاهین نا” ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که از زمان پیدایش ساعت شکل آن همین گونه بوده و هیچ تغییری در آن‌ اعمال نشده و یا برخی‌ دیگر فکر می‌کنند که چه لزومی دارد شکل ساعت دیواری تغییر کند و یا چه دلیلی وجود دارد تا این ساعت‌ها نیز هوشمند باشند. اما اگر کمی‌ فراتر بیاندیشید خواهید دید که در زندگی روزمره شما اینترنت و تلفن هوشمند بیشترین نقش را ایفا می کنند، پس چرا از قابلیت‌های بیشتر آن استفاده نکنیم؟

635631581089900063

با ساخت ساعت دیواری هوشمند پاسخ تمامی این سوالات داده می‌شود. این گجت که در طی‌ یک استارت آپ طراحی و ساخته شده است از قابلیت‌های سایر وسایل هوشمند استفاده می‌کند تا دقیقاً شکلی‌ مطابق میل شما پیدا کند و با سایر بخش‌های خانه همخوانی داشته باشد. این گجت در واقع یک پروژکتور است که مثل چراغ‌های دیواری بر روی دیوار نصب می شود و عکس ساعت مورد علاقه شما را در قسمت زیرین خود منعکس می‌کند. توسط نرم افزار مربوطه می‌توانید شکل ساعت را خودتان طراحی کنید و هر آنچه می‌خواهید در کنار ساعت منعکس کنید. مثلا اطلاعات آب و هوا، دما ، اخبار روز، نرخ ارز، پست‌های فیس بوک و غیره از جمله مواردی هستند که قابل تنظیم برای اطراف ساعت شما هستند.

635631581110015420

از آنجایی‌که این ساعت با سیستم وای-فای عمل می‌کند، شما هرکجای دنیا که باشید می‌توانید این مشخصات را تنظیم و یا تغییر دهید و یا بستگان خود را از محل دقیق خود بر روی این ساعت آگاه سازید.

منبع:جام جم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.