۱۴:۰۴ - جمعه ۰۷ فروردین ۱۳۹۴

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر و میمه:

پایگاه ثابت انتقال خون در شاهین شهر و میمه دایر می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: امسال پایگاه ثابت انتقال خون در شهرستان شاهین شهر و میمه دائر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری” شاهین نا” محسن امینی هرندی از اهدای 350 هزار سی‌سی خون توسط مردم نوع‌دوست شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سال گذشته خبر داد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم شهرستان برای اهدای خون و درخواست‌های مکرر مردم و مسئولان برای پایگاه ثابت، سازمان انتقال خون تصمیم دارد از ابتدای امسال پنج پایگاه ثابت انتقال خون در استان اصفهان دایر کند که این پایگاه‌ها در سه شهرستان شاهین‌شهر و میمه، زرین‌شهر و مبارکه و در شهر اصفهان دایر می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شاهین‌شهر و میمه با اشاره به خردی یک دستگاه آمبولانس با هزینه‌ای بالغ‌ بر 200 میلیون تومان افزود: این آمبولانس کمک شایانی به خدمت‌رسانی اورژانس 115 جهت امدادرسانی به مصدومان ناشی از سوانح و تصادفات در پایگاه جهادآباد کرده است.

امینی هرندی ادامه داد: در سه پایگاه مورچه‌خورت، جهادآباد، قرقچی و پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی میمه به‌صورت شبانه‌روزی نزدیک به 30 نفر از اعضاء جمعیت هلال‌احمر مشغول ارائه خدمات به مسافران نوروزی‌ هستند.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.