۰۷:۰۷ - سه شنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۴

حاجی‌دلیگانی:

شعار امسال شفافیت میان مردم و مسئولان را افزایش می‌دهد

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون میزان اعتماد مردم به دولتمردان و میزان شفافیت میان این دو در حال کمرنگ شدن است و شعار امسال می‌تواند این شفافیت را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره نام‌گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: برداشت من این است نامی که رهبر معظم انقلاب برای امسال انتخاب کردند بسیار حکیمانه و مدبرانه بوده، چرا که دولت و ملت می‌توانند یکدیگر را به‌درستی درک کرده و امروز ادامه حرکت کشور به‌سوی حل مشکلات جامعه نیازمند این مهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه صداقت با مردم لازمه خدمت‌گزاری است، اگر مسئولان دولتی به آن عمل نکنند مردم نیز برداشت صحیحی ندارند و این نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند در ابتدا باید همه مسئولان دولت و نمایندگان مردم در مجلس بتوانند صادقانه با مردم صحبت کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این هم‌زبانی دولت با مردم باید به صورتی باشد که مسئولان مورد اعتماد مردم واقع شوند، تصریح کرد: معتقدم اکنون میزان اعتماد مردم به دولتمردان و میزان شفافیت میان این دو در حال کمرنگ شدن است و این شعار می‌تواند این شفافیت را افزایش دهد.

وی اذعان کرد: هم‌زبان شدن به این معنا که با زبان خود مردم سخن بگوییم، می‌تواند به همدلی نیز منتج شود که این امر لازمه حرکت رو به‌ جلو است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در همه زمینه‌ها باید مردم را محرم بدانیم و با زبان خودشان به‌صورت شفاف سخن بگوییم و مردم هم با مشاهده این وضعیت در همه پیچ‌وخم‌ها حامی دولت و نظام هستند و هر دولتی که مردم صمیمانه و صادقانه از آن حمایت کنند، آن دولت قدرتمندترین دولت بر روی کره زمین می‌تواند باشد.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.