۲۱:۱۶ - چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شاهین شهر و میمه؛

کلیه دستگاه های خدمات رسان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده باش هستند

راعی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان با 20 کمیته و برگزاری جلسات منظم و هماهنگی های، لازم آماده اسکان مسافرین نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“  آخرین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان در سال 93 با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و روسای کمیته های ستاد سفر شهرستان تشکیل شد.

این ستاد با 20 کمیته و برگزاری جلسات منظم و هماهنگی های لازم، آماده اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان است.

مجتبی راعی بابیان اینکه نوروز سال گذشته پذیرای دو هزار نفر از هموطنان در این شهرستان بودیم تصریح کرد با برگزاری جلسات منظم و مستمر و برنامه ریزی های لازم پیش بینی می شود امسال این تعداد افزایش داشته و بیش از دو هزار نفر را پذیرا باشیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار افزود: در شاهین شهر مرکز شهرستان با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری و دیگر کمیته ها تعداد 32 مدرسه با 241 کلاس (به طور میانگین هرکلاس با گنجایش 8 نفر) و همچنین 500 تخته چادر با کلیه تجهیزات رفاهی آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: در بخش میمه نیز  18 مدرسه با 120 کلاس همراه با برنامه های متنوع رفاهی و اقامتی برای اسکان مسافران آماده شده اند.

راعی با بیان اینکه بلافاصله پس از تشکیل ستاد خدمات سفر کمیته های این ستاد نیز تشکیل و فعال شده اند، خاطر نشان کرد: کلیه دستگاه های خدمات رسان تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل خواهند بود.

وی ضمن آرزوی سفری همراه با سلامتی و اقامتی خوش برای مسافران به نظارت مستمر از دستگاه های خدمات رسان اشاره کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز بر روند خدمات رسانی ستاد های اسکان مسافران نوروزی نظارت خواهد شد.

رنگ آمیزی معابر، گلگاری میادین شهر، زیبا سازی ورودی های شهر با انواع گل و درختچه، نصب تابلوهای هدایت مسافران به محل اسکان، آماده سازی محل های اسکان و آمادگی کامل دستگاههای خدمات رسان شهرستان از مهمترین اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.