۱۴:۰۸ - دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد نوروزی درمان شهرستان

جلسه هماهنگی ستاد نوروزی درمان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، مدیران درمانگاههای شبانه روزی و بیمارستانهای شهرستان در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه؛ جلسه هماهنگی ستاد نوروزی درمان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، مدیران درمانگاههای شبانه روزی و بیمارستانهای شهرستان در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار گردید.

ابتدای جلسه دکتر پارسا در سخنان خود به اهمیت تعامل بین بخش خصوصی و دولتی اشاره نمود و دستور العمل های ابلاغی معاونت درمان در خصوص تکریم مسافرین نوروزی را قرائت نمود.سپس مدیران درمانگاهها برنامه واحدهای تشخیصی درمانی خود را اعلام کردند.

در این جلسه مقرر گردید: واحد نظارت بر درمان تقویم درمانی شهرستان را تنظیم و جهت اطلاع رسانی عمومی در اختیار فرمانداری قرار دهند.

در ایام تعطیلات نوروز بیماران جهت دریافت واکسن هاری در صبح و عصر با شماره  ۴۵۲۵۰۰۴۹ واحد مبارزه با بیماریها شبکه بهداشت و درمان، در طول شب، بیماران بخش شاهین شهر با شماره ۰۹۱۷۷۰۷۶۵۵۱ مرتضی روستا و بیماران بخش میمه و وزوان با شماره  ۰۹۱۳۱۰۳۵۳۱۵ آقای فرشاد زمانی فر تماس حاصل نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.