۱۳:۱۳ - شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

سیر نزولی جرایم در شاهین شهر با همکاری خوب شهروندان با پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از سیر نزولی جرایم شاهین شهر با همکاری خوب شهروندان با پلیس خبر داد و گفت: گسترش تعامل و جلب مشارکت مردم در تامین امنیت، راهبرد اصلی پلیس شهرستان است که براساس همین رویکرد در چندماه اخیر با اجرای طرح های مختلف شاخصه های امنیتی شهرستان ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش شاهین پرس؛ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر گز، تامین امنیت پایدار و جلب رضایت مردم را هدف و رویکرد اصلی پلیس شهرستان عنوان کرد که برای رسیدن به این مهم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ما خود را از مردم و برای مردم میدانیم و در چند ماه گذشته در تلاش بودیم با اجرای طرح های مختلف انتظامی امنیت مردم فرهیخته شهرستان را ارتقاء دهیم خاطرنشان کرد: گسترش تعامل با مردم و جلب مشارکت آنها در تامین امنیت، راهبرد اصلی پلیس شهرستان است و به لطف الهی با این راهبرد در چند ماه اخیر شاهد سیر نزولی جرایم بودیم به طوریکه آمار وقوع سرقت های شهرستان در ایام تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال قبل 25 درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ابراز کرد: گرچه با هدف مطلوب خود فاصله داریم اما امیدواریم با حمایت خوب مردم و مسئولان شاخصه های امنیتی شهرستان را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.