۰۹:۰۵ - سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

شهردار شاهین شهر در آیین افتتاح فروشگاه بزرگ فدک:

ساماندهی وضعیت اقتصادی و آرامش به خانواده ها دغدغه اصلی شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر

با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر بزرگترین فروشگاه مصرف خانوار در شمال شاهین شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فروشگاه بزرگ فدک در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و بکارگیری 1600 نفر نیروی آماده بکار در ناحیه شمال شاهین شهر با حضور مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

این فروشگاه ظرف مدت یکصد و هفت روز  و با هدف تامین مایحتاج عمومی با تخفیف 35 درصدی کالا احداث و به بهره برداری رسید.

شهردار شاهین شهر در آیین افتتاح بزرگترین فروشگاه مصرف کالای شاهین شهر ضمن ارائه گزارشی از مراحل احداث فروشگاه گفت: یکی از دغدغه های شورای شهرو شهرداری در یکسال اخیر ساماندهی وضع اقتصادی شهر و دادن آرامش به خانوارها بود که در این راستا و با مجوز شورای اسلامی شهر دفتری به نام طرح و برنامه و سرمایه گذاری در ارکان شهرداری قوام یافت که این فروشگاه حاصل تدبیر آن واحد است.

علی اصغر ذاکری از افتتاح دو فروشگاه دیگر در نقاط حاشیه ای شهر توسط شهرداری و با همکاری بخش خصوصی خبر داد و خاطر نشان کرد: پائین بودن نرخ کالاهای فروشگاه  تا 35 درصد نسبت به قیمت بازار را مهمترین ویژگی این فروشگاه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: تنوع محصولات، کم بودن فاصله تولید اجناس تا رسیدن به دست مصرف کننده و یکسره باز بودن از دیگر شاخصه های شهرداری برای ایجاد چنین فروشگاهی بود.

رئیس شورای اسلامی دوره چهارم شاهین شهر در این مراسم اظهار کرد: بزرگترین نتیجه ای که از مشارکت با بخش خصوصی و برای اولین بار گرفتیم این است که شهرداری می تواند در عین رعایت حقوق مردم، با سرمایه گذاران بخش خصوصی مشارکت بهینه نماید و از این راه هم به نظام توزیع سامان دهد و هم به رفع گرفتاری مردم بپردازد.

پیمان شکرزاده با اشاره سپس به برخی اثرات اجتماعی و بهداشتی و فرهنگی ایجاد چنین مجموعه هایی گفت: متمرکز کردن اجناس در یک محل و امکان کنترل قیمت ها، رعایت موارد استاندارد بهداشت و از همه مهمتر کاهش رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح شهر از نقاط قوت ایجاد چنین پروژه هایی است.

رئیس شورای شهر همچنین از مدیران این فروشگاه خواست تا حسب قرارداد منعقده  با شهرداری همواره صرفه و صلاح مردم را در نظر داشته باشند تا شهروندان بتوانند از تخفیف 35 درصدی اجناس استفاده نمایند.

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر نیز ضمن تبریک فرارسیدن ایام بهار و لزوم حفظ شعائر اسلامی خصوصا در ایام فاطمیه(س) از شهردار و همچنین مجموعه مدیران اجرایی تشکر کرد و خواستار حفظ حجاب و عفاف کارکنان این فروشگاه شد.

فرماندار شهرستان در این مراسم به دستگاه های نظارتی تاکید کرد که در ایام حاضر که میزان خرید مردم بالا رفته، بر کنترل نرخها نظارت مضاعف داشته باشند.

علیرضا بصیری تدبیر ایجاد چنین اماکنی را برای ایجاد رقابت در بازار شهر مفید دانست و تداوم این روند را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.