۰۹:۱۲ - جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خبر داد

خدمات‌رسانی 6 کمیته به مسافران نوروزی در شاهین‌شهر

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از فعالیت 6 کمیته برای ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” علیرضا بصیری در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید هم در سیاست خارجی، هم در حوزه سلامت و هم در مهار تورم تاکنون توانسته کارنامه قابل دفاعی از خود داشته باشد، تصریح کرد: با وجود رکود زیادی که بر اقتصاد کشورمان بر اثر تحریم‌های ناجوانمردانه حاکم بود، دولت توانست تورم 41 درصدی را به 16 درصد تقلیل دهد.

وی با بیان اینکه امروزه هیچ ایرانی در حوزه سلامت دغدغه درمان ندارد و همه مردم تحت پوشش بیمه سلامت هستند، ادامه داد: با وجود فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها در سال 93 دولت نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کرد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه دولت سال آینده 4 هزار و 800 میلیارد تومان برای حوزه سلامت در نظر گرفته است، گفت: دولت توانست با تقویت حوزه سلامت و اصلاح تعرفه پزشکان جلوی پدیده زشت زیرمیزی را بگیرد.

بصیری با بیان اینکه دولت در عرصه سیاست خارجی و حل مناقشه هسته‌ای پای میز مذاکره توانسته گام‌های قابل قبولی بردارد، خاطر نشان کرد: امروزه دولتمردان آمریکایی به‌ صراحت اذعان می‌کنند که نمی‌توانند به هیچ عنوان جلوی فعالیت و پیشرفت هسته‌ای ایران را بگیرند و باید ایران هسته‌‌ای را در قالب یک چارچوب بپذیرند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است، تصریح کرد: در این زمینه همکاری تنگاتنگی را با نهادهای امنیتی شهرستان از جمله سپاه و نیروی انتظامی آغاز کرده‌ایم که امیدواریم امسال نیز مانند سالیان گذشته شاهد هیچ‌گونه اتفاق ناگواری برای هیچ شهروندی نباشیم.

وی با بیان اینکه 6 کمیته برای ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران نوروزی فعالیت خود را در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: تمهیدات لازم به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) در نظر گرفته‌ شده است.

بصیری با بیان اینکه تمام نهادها و ادارات شهرستان‌های باید لیست کشیک‌های خود را تا پایان سال به فرمانداری شاهین‌شهر معرفی کنند،‌ اظهار داشت: سازمان‌هایی همچون جهاد کشاورزی، محیط‌ زیست، شهرداری و دهیاری‌ها نباید اجازه تعرض به اراضی ملی و یا کشاورزی را بدهند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.