۲۰:۲۲ - پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲

حاجی دلیگانی در جلسه معارفه شهردار وزوان بیان داشت:

مسأله اصلی منطقه میمه جمعیت است

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با تأکید بر اینکه مسأله اصلی این منطقه جمعیت است اضافه کرد: برای وجود خدمات نیاز به جمعیت داریم و اگر به طور مثال کودک و نوجوانی نباشد مدرسه ای هم نخواهد بود و بقیه موارد خدماتی هم همین طور، پس مسأله اصلی در این منطقه جمعیت است.

SONY DSC

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با تأکید بر اینکه مسأله اصلی این منطقه جمعیت است اضافه کرد: جهت ارائه خدمات نیاز به جمعیت داریم و اگر به طور مثال کودک و نوجوانی نباشد مدرسه ای هم نخواهد بود و بقیه موارد خدماتی هم همین طور، پس مسأله اصلی در این منطقه جمعیت است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر“شاهین نا” حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه معارفه شهردار جدید وزوان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: امیدوارم که همه ما با فرهنگ بسیجی انجام وظیفه کنیم.

ایشان به تهدید جدی کاهش جمعیت و توجه ویژه چند سال اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله) نسبت به این موضوع اشاره کرد و افزود: در بخش میمه در تمامی نقاط شهری و روستایی به جز یک روستا شاهد کاهش جمعیت و پدیده خطرناک مهاجرت هستیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با تأکید بر اینکه مسأله اصلی این منطقه جمعیت است اضافه کرد: برای خدمات نیاز به جمعیت داریم و اگر به طور مثال کودک و نوجوانی نباشد مدرسه ای هم نخواهد بود و بقیه موارد خدماتی هم همین طور، پس مسأله اصلی در این منطقه جمعیت است.

ایشان از صاحب نظران خواست برای جلوگیری از مهاجرت و افزایش جمعیت برنامه ریزی کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به سرمایه گذاری، استفاده از ظرفیت های این بخش و این شهر و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار اشاره نمود و ادامه داد: یکی از ظرفیت ها مهم این بخش و این شهر وجود جاده ترانزیت شمال جنوب کشور است و ما می توانیم با استفاده از این فرصت برندهایی را به وجود آوریم.

آقای حاجی ایجاد بستر سازی جهت سرمایه گذاری را لازم دانست و گفت: بخشی از کار سرمایه گذاری به شهرداری و شورای اسلامی منتخب مردم بر می گردد تا درامر سرمایه گذاری تسهیل  کنند.

ایشان وجود زمین در این شهر را فرصتی استثنایی دانست و عنوان کرد: خیلی از شهرستان ها زمین ندارد اما فرصت استثنایی زمین وافر را شما دارید و باید جهت سرمایه گذاری و نهایتاً ایجاد اشتغال پایدار که یکی از عوامل جلوگیری از مهاجرت است از آن حد اکثر استفاده رابکنید.

نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بنده هم به عنوان خادم مردم آمادگی دارم در سطح عالی کشور کاری را که شما در این جهت می خواهید، پیگیری کنم.

ایشان در سومین بخش از سخنان خود به بودجه عمرانی دولتی اشاره نمود و افزود: بودجه عمرانی دولت کاهش شدیدی داشته اما نباید نا امید باشیم و تلاش کنیم تا بتوانیم از هر جایی می شود اخذ بودجه کنیم.

آقای حاجی در پایان ضمن آرزوی غفران برای مرحوم امانی پور شهردار محترم سابق شهر وزوان، از شورای اسلامی دوره سوم و آقای بیدهندی سرپرست محترم شهردای تشکر کرد و برای اعضای دوره چهارم شورای اسلامی و آقای صرامی شهردارجدید آروزی موفقیت کرد.

SONY DSC

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.