۱۸:۲۳ - شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۲

جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه

فرماندار شهرستان با اشاره به موضوع امر به معروف ونهی از منکر ومسئله حجاب در ادارات وسازمان ها خواستار برخورد معقول ومنطقی آن شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر“شاهین نا” جلسه شورای اداری شهرستان با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندارشهرستان و کلیه مسوولین سازمان ها، ادارات ودستگاه های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه حجة الاسلام والمسلمین ملکیان امام جمعه شاهین شهر با ذکر آیاتی از قرآن مجید به اهمیت و برکات  شجره طیبه برای انسان پرداختند.

سپس نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به 15 نکته کلیدی در مورد مسائل شهرستان پرداختندکه از جمله آنها میتوان به لزوم اتمام پروژه مسکن مهر، تسهیل در انجام امور سرمایه گذاران به دلیل ایجاد اشتغال در شهرستان،  ضرورت تشکیل ستاد بحران، مسائل مربوط به وام کشاورزان، تعادل قیمت ها و مسائل بهداشتی در سطح شهرستان پرداختند.

در ادامه فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج بیانگر عظمت ملت و کارآمدی درونی کشور همچنین منزلگاه عناصر ودلهای پاک و جان های روشن است.سپس ایشان با آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر وامید بویژه در مسائل دیپلماسی ،سیاست خارجی و حوزه اقتصادی به معرفی مدیران و روسا جدید در شهرستان پرداختند و از خدمات وتلاش های مدیران قبلی تقدیر نمودند.

فرماندار شهرستان در ادامه افزودند، نکته کلیدی من به مدیران و مسوولین شهرستان این است: در سایه وحدت، همدلی وتعامل سازنده همه جانبه در چهار چوب قانون است که همه ما میتوانیم شاهد آرامش،امید وپیشرفت در سطح شهرستان باشیم.

مصطفی هادی زاده در ادامه افزود، نگذاریم نادانان ومنفعت طلبان در امور شهرستان رخنه کنند که این امر مستلزم هوشیاری تمام مسوولین شهرستان است. همچنین ایشان خواستار ساماندهی اصناف شده, در بحث تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم افزودند گره کار وقتی بوجود می آید که در  بعضی ادارات کار مردم معطل می ماند که این مسئله باید با تعامل سازنده مدیران و مسوولین با مجموعه خود برطرف گردد.

فرماندار شهرستان با اشاره به موضوع امر به معروف ونهی از منکر ومسئله حجاب در ادارات وسازمان ها خواستار برخورد معقول ومنطقی آن شد.

ایشان در پایان سخنان خطاب به روسا چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان نمودند: شوراهای اسلامی در چهار چوب قوانین از جهت آنچه قانونا مصوب میکنند و از جهت بعد نظارتی تکلیف جدی دارند.

تجلیل از خانواده های شهدای جاوید الاثر و 3 جانباز آزاده نخبه همچنین از دانش آموزان رتبه زیر هزار کنکور در شهرستان

در پایان جلسه به مناسبت 11محرم (روز تجلیل از اسراء ومفقودین) از خانواده های شهدای جاوید الاثر و 3 جانباز آزاده نخبه همچنین از دانش آموزان رتبه زیر هزار کنکور در شهرستان تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.