۰۰:۱۲ - جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

مدیرکمیته امداد شاهین شهر و میمه خبر داد:

مشارکت یک و نیم میلیاردی مردم شهرستان در شور نيکوکاري

شاهنظری مدیرکمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مردم نیکوکار شهرستان با شرکت پرشور خود در شور نیکوکاری، بیش از 162 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ مدیرکمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مردم نیکوکار شهرستان با شرکت پرشور خود در شور نیکوکاری، بیش از 162 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

علی شاهنظری با بیان این که امسال برنامه های هفته احسان و نیکوکاری با شعار «اکرام فاطمی شور نیکوکاری» و حضور خیرین و نیکوکاران از ۱۳ لغایت ۱۵ اسفندماه با هدف اشاعه فرهنگ احسان و همدلی در سطح شهرستان برگزار شد. افزود: همزمان با سراسر کشور کلیه پایگاه های این کمیته در شهرستان با استقرار در مدارس؛ سطح شهر و مصلی های نماز جمعه اقدام به جمع آوری کمک های مردم نیکوکار برای ‏کمک به نیازمندان کردند.‏

وی افزود: پایگاههای بسیج ادارات، کارخانجات و شرکتها و همچنین آموزش و پرورش شهرستان و تعداد 14 پایگاه توسط مساجد در این امر خداپسندانه امداد مشارکت داشتند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خاطر نشان کرد: میزان مشارکت مردم شهرستان در شور نیکوکاری امسال، بالغ بر 162 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است. که 405.000.000 ریال به صورت نقدی و 1.224.000.000 ریال به صورت غیرنقدی بود  که بلافاصله بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع گردید.

شایان ذکر است بر اساس برنامه ریزی های انجام شده دو پایگاه سلامت بصورت رایگان به امر تست قند و فشار خون مردم خیر و نیکوکار شاهین شهری در پایگاه مرکزی (سه راه فردوسی ) خدمت رسانی کردند.‏

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.