۰۹:۴۵ - شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

با نگاهی بر برخی شایعات و دروغ ها؛

برنامه روزانه رهبر انقلاب نقشه دشمن را نقش بر آب کرد +سند

رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل شهید جواد زارعی مرزآبادی، خانواده آن شهید بزرگوار را مورد تفقد خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناعلی رغم تمامی جوسازی ها و شانتاژهای رسانه ای مخالفین و معاندین نظام جمهوری اسلامی مبنی بر بیماری رهبر انقلاب اما دیشب معظم له با حضور در منزل شهید زارعی بار دیگر نشان دادند که همچون همیشه با توان و انرژی بالا به فعالیت های روزمره مشغول بوده و یاوه گویی های دشمنان انقلاب و رهبری نیز راه به جایی نخواهد برد.
شب گذشته حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی ضمن اطلاع از وضعیت خانواده شهید زارعی، طبق روال یک جلد کلام الله مجید منقش به دست خط ایشان به خانواده شهید اهدا کردند.

دعای خیر خانواده شهید زارعی برای رهبر انقلاب
در این دیدار خانواده شهید زارعی نیز با ابراز خوشحالی و شادمانی از حضور رهبر معظم انقلاب در منزلشان، برای سلامتی و طول عمر معظم له دعا کردند.

البته این برای اولین بار نیست که دشمنان انقلاب با دروغ پردازی و شایعه پراکنی سعی دارند روحیه نیروهای انقلاب را تضعیف کرده تا بدین طریق بتوانند به اهداف پلیدشان برسند.

82401_349

ترویج شایعات برای سرپوش گذاشتن بر شکست ها
از طرفی مذاکرات هسته ای و تنش های بین غربی ها با یکدیگر و حاشیه سازی های رژیم صهیونیستی برای آنان موجب شده تا این گروه برای جبران ناکامی های خود ضمن ترویج شایعات دیگر، درصدد گمراه کردن جامعه جهانی به ویژه ملت ایران برآمده تا بدین طریق سرپوشی بر اختلافات خود با یکدیگر بگذارند.

موضوعی که هر بار به طریقی با شکست مواجه می شود و این بار نیز با مشاهده فعالیت های روزانه رهبر معظم انقلاب و حضور ایشان در منزل شهید زارعی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا و اطلاع از وضعیت خانواده این شهید بزرگوار، خط بطلانی بر دروغ پردازی های اخیر دشمنان کشیده شد.

ناکامی دشمنان همچون همیشه
در حقیقت با نگاهی بر خبرهای رسانه های بیگانه و مقایسه آن ها با رویدادهای درون کشورمان می توان دریافت که رسانه های معاند همچون همیشه با دروغ گویی و شایعه پراکنی تصمیم دارند فضای جامعه جهانی و ایران اسلامی را مدیریت کنند که البته همچنان که تاکنون در انجام این کار ناموفق بودند از این پس نیز ناکام خواهند ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.