۰۹:۰۰ - شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

دکتر رائفی پور:

ایران تمام معادله های دشمنان را بر هم زده است

همایش آخرالزمان و تحولات منطقه با سخنرانی دکتر علی اکبر رائفی پور با بررسی تحولات منطقه و جهان در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ علی اکبر رائفی پور در همایش آخرالزمان و تحولات منطقه که با حضور گسترده شهروندان شاهین شهری در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شده بود ضمن بررسی تحولات ایجاد شده در منطقه و جهان، فلسفه و چگونگی ایجاد جریان های انحرافی همچون داعش و منشاء تفکرات آن ها را تشریح کرد.

وی با اشاره به پیشگویی های انجیل در خصوص دجال گفت: طبق پيشگويي هايي انجيلي دجال در عراق قدرت مي گيرد كه البته منظور آن ها از دجال امام زمان (عج) است. بنابراين آن ها تمام تلاش خود را مي كنند تا اين پيشگويي ها محقق شود و جنگ هايي را به همین منظور در عراق به راه انداختند تا ظهور امام زمان (عج) را به تعجيل اندازند و او را به قتل برسانند.

رائفی پور یکی از دلایل حمله نظامی غرب به افغانستان را پیشگویی انجیل درباره پرچم داران سیاه از خراسان به عراق عنوان کرد و گفت: در کتاب هایشان آمده دجال پس از جنگ و آشوب هاي فراوان مي آيد به همین دلیل برای سال 2000 برنامه ریزی کردند که دجال بیاید و تا سال 2007 آن را به تاخیر انداختند.

وی با بیان اینکه 36 سال است که ایران تمام معادله های دشمنان را به هم زده است خاطر نشان کرد: دبلیل اینکه در کتاب هایشان آمده که قيام كنندگان و زمينه سازان ظهور داراي پرچم هاي سياه هستند و سر مي برند گروه داعش را تشکیل دادند و امروز شاهد سر بريده شدن مردم مسیحی نشین شهر معولا در سوریه توسط گروه داعش هستیم.

این کارشناس افزود: با مطالعه و بررسی متوجه می شویم که تنها شهری که در كره ي زمين مردم  به زبان حضرت مسيح يعني آرامي صحبت مي كردند و خود انجيل را مي خواندند و نيازي به ترجمه آن نداشتند شهر معلولا می باشد. که با تحریف های انجام شده در انجیل نهایت آنان را به قتل می رسانند و این بدان معنی است که داعش ساخته شده كه خود را منتظر حضرت مهدي(عج) جلوه دهد.

رائفی پور با بیان اینکه مشاور جورج بوش از رهبران اجراي اين پيشگويي هاست افزود: اين پيشگويي ها هرچند که درست نباشد. اما دو تهدید محسوب می شود اول اینکه چون خود آنها به اين پيشگويي ها اعتقاد دارند بنابراين برای تحقق و فراهم شدن شرایط وارد عمل می شوند که باید مواظب اقدامات آنها باشیم.

وی تهدید دیگر را که در بلند مدت نیز خطرناک است اجرای پیشگویی ها است که مسیحیان تصور می کنند که این گروه ها بر حق هستند و به آنان می پیوندند.

این کارشناس برجسته افزود: تنها خطري كه از ناحيه ي آنها ما را تهديد مي كند اين است كه مسلمانان را مقابل ما قرار دهند تا دست ما بسته شود مانند معاويه كه درجنگ صفين قرآن ها را برسر نيزه زد.

وی با اشاره به فرمایش امام علي (ع) که فرمودند: آن ها بر باطل خودشان متحد بودند و شما در حق خودتان اختلاف داريد. اضافه کرد: ما روزي زمين نیستیم كه الكي خوش باشیم، سني ها وهابی و شيعه ها افراطي شوند.

حضرت علي (ع)با دو اسلام مشكل داشت؛ اسلام معاويه كه كاري به نماز خواندن و نخواندن نداشت مانند تركيه امروز و اسلام کسانی که فقط از سجده پیشانیشان پینه می بست مانند عربستان کنونی

رائفی پور در پایان گفت: در روايات ظهور امام زمان (عج) به طوفان نوح تشبيه شده كه گرچه طولاني است اما ناگهاني اتفاق مي افتد بنابراين بايد اكنون خود را پيش از ظهور آماده و مهيا كنيم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.