۰۸:۱۲ - جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

برنامه‌ریزی‌ لیگ غلط است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: پس از اینکه بازی خودمان را با پدیده انجام دادیم تا روز 14 فروردین ماه سال آینده دیگر بازی نداریم و این برنامه‌ریزی صحیح نیست.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” رسول خوروش امروز اظهار کرد: چند بازیکن ما مصدوم هستند که مشخص نیست برای بازی با ملوان برسند یا خیر.

وی با بیان اینکه برای بازی با ملوان «رحمان احمدی» را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، تصریح کرد: در عین حال شرایط تیم ما خوب است و سعی می‌کنیم از دیدار با ملوان دست پر بر‌گردیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط ملوان ادامه داد: این تیم از جمله تیم‌های خوب، با سابقه و با انگیزه است که می‌تواند کار ما را برای پیروزی در این دیدار مشکل کند.

خوروش تصریح کرد: به دلیل اینکه تیم ملی امید یک بازی  در پیش دارد و سه بازیکن تیم ما نیز عضو این تیم هستند، بازی ما با تیم پدیده که قرار بود در 22 اسفندماه برگزار شود ابتدا به 25 اسفند سپس به 27 ماه جاری موکول شده و این موضوع که بتوانیم تیم را به طور مداوم آماده نگاه داریم بسیار سخت است.

 وی افزود: رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است و این به سود تیم‌هایی است که در این رقابت‌ها حضور دارند چراکه به طور دائم در کوران مسابقات حضور دارند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: پس از اینکه بازی خودمان را با پدیده انجام دادیم تا روز 14 فروردین ماه سال آینده دیگر بازی نداریم و این برنامه‌ریزی صحیح نیست.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.