۱۳:۱۲ - پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

جنگ نرم با ابزار فضای مجازی اعتقادات و باورهای مردم را نشانه گرفته است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جنگ نرم با ابزار فضای مجازی اعتقادات و باورهای مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا”حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون شاغل در نیروهای مسلح و سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: در دفاع از اسلام و جامعه مستضعف هرگونه کوتاهی غیر قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه سلطه جهانی و استکبار درصدد است که اسلام را تضعیف و تخریب کند، ادامه داد: رسالت بزرگ روحانیت تقابل با این حربه و توطئه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: تشکیل جبهه عظیم با رویکرد سیاسی و انقلابی به منظور تعمیق در معارف دین با هدف حاکم کردن شریعت در جامعه از مهم‌ترین وظایف آحاد مردم است.

سالک با تأکید بر اهمیت زیاد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم، تصریح کرد: جنگ نرم با ابزار فضای مجازی اعتقادات و باورها را نشانه گرفته است که نتیجه آن فروپاشی خانواده‌ها است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مواد مخدر و طلاق از جمله آسیب‌هایی است که جامعه اسلامی را تهدید می‌کند و این امر موجب شادی دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 میلیارد و 700 میلیون نفر در جهان به اینترنت دسترسی دارند، 144 میلیارد ایمیل رد و بدل می‌شود و بیش از 46 میلیون کاربر اینترنتی در ایران حضور دارند، عنوان کرد: فیس‌بوک، کانال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان، سربازان دشمن در خاک جهان اسلام هستند.

سالک در ادامه با تشریح اقدامات صورت گرفته از ناحیه گروه‌های ضد انقلاب چون منافقین، سلطنت‌طلبان و اپوزیسیون لندن‌نشین در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، متذکر شد: تنها راه تقابل با این ابزار و توطئه دشمن، تقویت حضور نیروهای انقلابی در فضای سایبری و مجازی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان تأکید کرد: جبهه قوی حول ولایت فقیه از وظایف روحانیت است؛ همچنین آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی نیز در سطح جامعه باید به طور گسترده انجام گیرد.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.