۱۶:۰۰ - یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

فرماندار اصفهان:

جریان آب زاینده‌رود در ایام نوروز تداوم می‌یابد

فرماندار اصفهان گفت: آب زاینده‌رود در ایام نوروز باز می‌ماند و احتمال دارد تا اوایل خرداد این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شاهین نا؛ فضل‌الله کفیل در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان که با حضور مدیران شهرستان و شهرداران برگزار شد، اظهار داشت: در این ستاد نزدیک به ۳۰ دستگاه اجرایی همکاری می‌کنند و ۱۵۰ هزار نفر هر شب آماده خدمات‌دهی هستند.
وی با بیان اینکه امسال چادر خواب در اصفهان نخواهیم داشت، تصریح کرد: مراکز اقامتی مناسبی برای این مسافران در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند علاوه بر بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر اصفهان از مکان‌های دیدنی شهرستان‌های استان و شرق اصفهان نیز دیدن کنند.
فرماندار شهرستان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته روزانه حدود ۵ هزار نفر از ورزنه بازدید کردند و سال گذشته اصفهان میزبان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بود که این مسئله امسال افزایش می‌یابد.
وی درباره افزایش میزان مسافرت‌های نوروزی به اصفهان و اهمیت این مسئله تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید این تعداد ۲۰ درصد افزایش داشته باشد و استقبال مسافران نوروزی از اصفهان افزایش یابد.
کفیل با بیان اینکه در سال جدید اتفاق مهمی رخ می‌دهد، افزود: آب زاینده‌رود در ایام نوروز باز می‌ماند و احتمال دارد تا اوایل خرداد این روند ادامه داشته باشد.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.