۰۱:۳۴ - جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

الهام چرخنده در همایش دختران آفتاب شاهین شهر:

زن ایرانی با ایمان و اعتقاد، با عزت و سربلندی در جامعه جلوه می کند

همایش حجاب و عفاف با حضور الهام چرخنده بازیگر تئاتر و سینما و دانشجویان دانشگاه های شاهین شهر برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نارئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر در همایش دختران آفتاب که با حضور الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، اهمیت جایگاه حجاب و عفاف زن مسلمان در جامعه اسلامی و مقایسه آن با دیدگاه فرهنگ غربی را مورد بررسی قرار داد.

وی با تشریح اثرات مخرب بی حجابی درجوامع اروپایی، آثار اجتماعی و فردی حجاب وعفاف را درسلامت و پویایی خانواده و اعتلای جایگاه بانوان در جامعه را ارزیابی کرد.

دکترسید رامین غفاری افزود: معماری فرهنگ اسلامی درحوزه بانوان و حجاب و عفاف بگونه ای است که پایه های آن براساس کرامات انسانی و ارزشهای فردی و اصول اعتقادی طرح ریزی گردیده و جهت گیری آن بسوی سلامت فرد و جامعه و پویایی خانواده و اجتماع حرکت می کند.

وی رسالت امروز بانوان ایران اسلامی درحوزه حجاب و عفاف را توجه به ارزشها و اعتقادات دینی در رهایی زن از بند مدگرایی دانست.

الهام چرخنده بازیگر تئاتر وسینما دراین همایش با اشاره به جایگاه و منزلت زنان در جامعه اسلامی، و با توجه به نقش آنان دراجتماع و خانواده آثار بدحجابی و بی توجهی به ارزشهای زنان را تشریح کرد.

وی ضمن توجه دادن بانوان به غرورملی و میهنی و سربلندی در اعتقادات دینی اظهارکرد: زیبایی کمال که خداوند به انسان داده نیازی به نمایش دادن ندارد. زن ایرانی با غرورش جلوه می کند، با نجابتش، با عزت و سربلندی شناخته می شود، با ایمان و اعتقادش در جامعه حضور پیدا می کند.

میهمان ویژه این همایش با لحنی ساده وصمیمی خطاب به دختران و بانوان گفت: شما دختران ایران از همین امروز شروع کنید، شما که دانشجو هستید باید آگاهانه و باعلم و قلم‌ خود کارکنید. و با آنچه که ارزشهای زن مسلمان را ازبین می برد مقابله کنید.

چرخنده اضافه کرد: باورهای شما دریک لحظه تغییر نخواهد کرد، اگر تغییر کرد بدانید غرب زدگی است. از فرهنگ غرب و دامهایی که برای زن ایرانی پهن کرده اند دوری کنید و به فرهنگ اصیل زن ایرانی مسلمان توجه داشته باشید و از همین امروز از خودتان شروع کنید.

درادامه جلسه تعداد 40 نفر از دانشجویان دختر آمادگی خود را درانتخاب حجاب برتر(چادر) و پیروی از مکتب حضرت زینب(س) در دفاع از آرمانهای مقدس زن مسلمان اعلام کردند که به هرکدام یک قواره چادر اهدا گردید.

این همایش با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد، آموزش وپرورش، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری وستاد احیا امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان برگزار شده بود.

doctaran 1

5 Responses to “زن ایرانی با ایمان و اعتقاد، با عزت و سربلندی در جامعه جلوه می کند”

  1. حسین گفت:

    من خوشم از دخترای چادری میاد نشانه ی غرور و سلامت مغزشونه غرب زده نشدنشون

  2. هستی گفت:

    من خودم مانتوویی ام و عاشقه چادری ها و اخه چادری بودن قدرت و سلامت مغز میخواد .. دوست دارم به دسته الهام جان چادری شم کی مشهد میای ؟ دخترهایی چادری میشن که حجاب و قبول دارن منم حجابه کامل و قبول دارم نه شل . ماااااااااااااااااااااااااااااااااا شیعه ااااااااااااااااااااااااااااااااایم .

  3. مهران گفت:

    احسنت بر این شیر زن . بدون که راهتون رو درست میرید .

  4. نرگس گفت:

    احسنت بر این شیرزن که خدا و دله حضرت مهدی رو شاد کرد . الهام جان شما اولین نفری هستین که دله خدا و دله حضرت مهدی و شهدایمان را شاد کردین . خدا چقد دوسستون داشته . تا اخر بر این باورهای ایرانیت بمون که پیروزی ماله مومن ها و محجبه هاست

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.