۱۳:۳۹ - شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

در قالب طرح جامع بهداشت شهرستان؛

گزارش سرشماری جمعیتی در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر

سرشماری و آمارگیری جمعیت سال ۱۳۹۴ درمناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در شهرستان شاهین شهر و میمه در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه بر اساس برنامه جامع تحول بهداشت و سلامت سرشماری جمعیت مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر شهرستان از اولویت های كاری مركز بهداشت شهرستان به شمار می رود.

با توجه به استقرار طرح پزشك خانواده شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در قالب برنامه جامع تحول بهداشت، شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از شهریورماه سال جاری، جهت تشكیل پرونده سلامت خانوار برای هر فرد و انجام ویزیت پایه و تكمیل فرم بررسی سالانه افراد به صورت الكترونیك، با مراجعه مامورین شبکه بهداشت و درمان شهرستان به درب منازل سرشماری و آمارگیری جمعیت سال ۱۳۹۴ درمناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را انجام می دهد.

 لازم به ذكر است كه سرشماری شهر لایبید با موفقیت به اتمام رسیده و در شهرهای میمه، وزوان، گرگاب و مناطق روستایی ادامه دارد و امید است با تلاش و پیگیری مسئولین مربوطه و همكاری ساكنین مناطق ذكر شده، تا ۱۵ اسفندماه جاری به اتمام رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.