۱۰:۲۸ - شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان؛

بخشدار جدید بخش مرکزی شاهین شهر و میمه معرفی شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، نماینده مردم شهرستان در مجلس و مدیران و مسئولان شهرستان در جلسه شورای اداری بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: برای پیشرفت کشور تخصص و تعهد در کنار هم نیاز است و کسی که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد در واقع نمونه‌ای از بی‌تعهدی است.

رسول یاحی به علم، اقتصاد مقاومتی و انتخابات پیش‌رو در کشور اشاره کرد و افزود: تولید علم در کشور تنها یکی از مراحل رسیدن به هدف است چرا که تبدیل علم به ثروت برای رفاه و آسایش مردم باید باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن مجموعه هسا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اضافه کرد: در حالی که دشمنان در گذشته تلاش می کردند صنعت هوا و فضای کشور را تحریک کنند ولی امروزه با حرکت علمی و جهادی دانشمندان و دانشجویان ایرانی در این زمینه توانسته‌ایم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داشته باشیم.

وی به زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال آینده اشاره کرد و افزود: جلسات و برنامه‌های مختلفی در این زمینه توسط استانداری اصفهان تهیه و تدارک دیده شده است که به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

یاحی در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک تفکر است و اگر به این تفکر هم توجه و هم عمل کنیم قطعا دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در اجرای نقشه‌های پلیدشان ناکام خواهیم گذاشت.

وی با پرداختن به حادثه اخیر گلپایگان که موجب شهادت چند تن از پرسنل خدوم ناجا شد بیان داشت: تبهکاران حادثه هولناک گلپایگان محصول آسیب اجتماعی طلاق و به نوعی جدایی یک پدر و مادر از هم بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با هشدار به خانواده‌ها در نحوه تعلیم و تربیت فرزندانشان اظهار کرد: به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر نباید سطحی و به صورت قشری نگاه شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه داشتن روحیه ایثارگری‌ و خودگذشتگی‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را از نیازهای اصلی و امروز جامعه برای مدیریت و پیشرفت کشور عنوان کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه رمز پیروزی‌ ما در گذشته و حال در گرو کار برای خدا و بندگان خداوند متعال بوده است، افزود: نشان دادن کار آمدی نظام چشم طمع دشمنان را کور می‌کند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید برای مردم وقت گذاشته پاسخگو و حلال مشکلاتشان باشند گفت: ثواب این عمل کمتر از همان رشادت‌ها و ایثارگری‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نخواهد بود.

نماینده مردم شهرستان در مجلس به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: تنها راه برون رفت ار بحران اجرای همه 24 بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: در صورتی که همه مسئولان وظایف خود در برابر سیاست های اقتصاد مقاومتی را انجام دهند قطعاً کشور از وابسته بودن به نفت و سلطه بیگانگان نجات پیدا خواهد کرد.

حاجی دلیگانی در پایان از معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در زمینه امنیت شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار خواهان تقویت امکانات و منابع انسانی شد.

در ادامه فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز به فعالیتهای دولت تدبیر و امید در جهت حل مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: دولت در یک سال گذشته با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی حرکتهای بسیار ارزنده ای برای رفع مشکلات مردم از قبیل اشتغال و مهار تورم برداشته است.

علیرضا بصیری افزود: دستگاه دیپلماسی به نحوی عمل کرده که علاوه بر تاثیر مثبت بر افکار عمومی دنیا موجب افزایش اعتماد مردم و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شده است.

فرماندار در ادامه گفت: زمانی آمریکا از وجود گزینه های مختلف بر روی میز و زبان تهدید با ملت ایران صحبت می کرد ولی  اکنون با عملکرد فرزندان شجاع این مملکت به پای میز مذاکره نشسته است و این برای ملت و دولت یک پیروزی است.

بصیری خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی در جایگاه ممتازی از عرصه بین المللی قرار دارد و فرزندان این ملت در مسیری که مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مشخص کرده گام برداشته و به بی اعتمادی دنیا به ایران پایان داده اند.

وی تصریح کرد: این مذاکرات به مردم دنیا اعلام کرد منطق ایران گفتگو بر پایه عزت و حکمت بوده و فتوای رهبر فرزانه ما در حرام اعلام کردن ساخت و تولید سلاحهای اتمی راه را بر هر گونه بهانه جویی بسته است.

در پایان ضمن تقدی و تشکر از تلاش و زحمات محمدرضا اعتمادی بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان محمود کیانی به سمت بخشدار مرکزی شهرستان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.