۱۵:۵۰ - چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور

نشست «شورای راهبردی و مشورتی حوزه‌ اجتماعی بهزیستی» در اصفهان برگزار شد

با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور نشست کشوری «شورای راهبردی و مشورتی حوزه‌ اجتماعی بهزیستی» در اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” دومین نشست شورای مشورتی امور اجتماعی سازمان بهزیستی با حضور مدیران کل و معاونان اجتماعی کلان شهرهای کشور امروز در محل بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.

این شورا به منظور ایجاد هماهنگی بین امور اجتماعی استان‌ها و استفاده از دیدگاه‌ها و آرای صاحب‌نظران امور اجتماعی سراسر کشور در پیشبرد اهداف اجتماعی بهزیستی تشکیل شده است.

رویکرد معاونت اجتماعی بهزیستی در سال آینده بر مبنای 2 چالش اساسی مبتنی بر اخلاق و ارزش و مدیریت و کارشناسی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

مدیریت اقتصادی مبتنی بر اثربخشی و وابستگی غیرنفتی، استفاده از نیروهای کارشناسی با  دانش رشته مورد نظر مبتنی بر شواهد کارکردن، به روز بودن اطلاعات اجتماعی، مهارت‌های ستادی، نگاه تحقیقی و توسعه‌ای از جمله موارد مهم این نشست بود.

حمایت‌طلبی و بازاریابی اجتماعی، اقدامات رسانه‌ای با برنامه زما‌ن‌بندی شده، شریک‌یابی توسط سایر دستگاه‌ها و تعامل و مذاکره با سایر بخش‌های سازمان، جذب منابع خارج سازمان، استانداردسازی، تعامل و مذاکره با سایر بخش‌های سازمان از رویکردهای کلی مطرح شده در حوزه معاونت امور اجتماعی بهزیستی کشور برای سال آینده مطرح شد.

واگذاری فعالیت‌های دفتر امور آسیب‌‌دیدگان و مرکز فوریت‌های ارتقای کیفیت در اورژانس 123، رصد فوریت‌های اجتماعی، سطح‌بندی خدمات اجتماعی، طبقه‌بندی خانواده‌های تحت پوشش، توسعه محتوای آموزشی در مهدهای کودک و ارتقای کیفیت خدمات و نظارت بر مراکز شبه خانواده و ارتقای کیفیت ترخیص فرزندان از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست کشوری بود.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.