۱۶:۲۴ - سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

در شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه برگزار شد

جشن پیروزی انقلاب اسلامی

مدیر و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با در سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی با برگزاري جشني به استقبال بهاري ديگر از انقلاب رفتند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” مدیر و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با در سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی با برگزاري جشني به استقبال بهاري ديگر از انقلاب رفتند.

دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب و دعوت از کارکنان جهت حضور پررنگ در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه، با تاکید برنقش احاد جامعه در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی و میراث امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، گفت: ملت ولایت پذیر ایران با بصیرتی که دارند همانگونه که حیله ها و تهدیدهای منافقین و دشمنان را از ابتدای  انقلاب خنثی کرده اند از این پس نیز به حول قوه الهی و عنایت حضرت ولی العصر(عج) و تدبیر مقام معظم رهبری نقشه های آنها را نقش برآب می کنند.

معینی سخنران بعدي اين مراسم به تحليل و بررسی شرايط كنوني منطقه پرداخت و ضمن ياد آوري کینه توزی صهیونیست ها و مستکبرین از انقلاب اسلامی راههاي مقابله با اين دشمنان قسم خورده را متذكر شدند.

پخش سرود هاي انقلابي در میان برنامه ها تداعي كننده روزهاي نخستين پيروزي انقلاب بود،در ادامه دکتر پارسا با اهداء هدیه از آقای حق شناس همکار شاهد در ستاد شبکه تجلیل نمود. این مراسم با برگزاری مسابقه انقلاب واهداي جوايز به منتخبین پایان یافت.

IMG_1302

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.