۱۰:۳۰ - شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های اصفهان عنوان کرد:

پیش بینی افزایش سطح کیفی نمایشگاه خودرو از سال آینده

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های اصفهان گفت: ۷۰ درصد خودروهای رونمایی شده از شرکت های مختلف ایرانی ونمایندگی های خارجی در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو باعنوان جدید وارد بازار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا” رسول محققیان در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو با بیان اینکه در این نمایشگاه خودروهای جدید و دارای نوآوری حضور دارند، اظهار داشت: شرکت هایی که در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو حضور دارند هرکدام خودرو جدیدی را امسال رونمایی می کنند به گونه ای که ۷۰ درصد این خودروها با عنوان خودرو جدید وارد بازار می شوند.
وی با بیان اینکه رقابت سالمی میان غرفه های ایرانی و خارجی در این نمایشگاه وجود دارد، گفت: اگر بازار اصفهان به خودرویی رو بیاورد به یقین آن خودرو کشوری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت های مطرح کشوری حضور دارند، گفت: در این نمایشگاه خودروهای مورد استفاده قشر متوسط به بالا عرضه می شود.
وی با اشاره به پیشرفت های نمایشگاه های صنعت خودرو در طول سال های گذشته تاکنون بیان داشت: در سال ۹۱ این نمایشگاه دارای دو سالن برای خودرو و یک سالن برای قطعات ماشین بود و در طول سال های قبل از آن نیز نمایشگاه دیگر خودروها نیز با این نمایشگاه همزمان بود.
محققیان با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال دارای سه سالن برای نمایش خودرو سواری است، گفت: اکنون در فیلد خودرو، نمایشگاه های جداگانه ای برای سواری، خودرو دیزلی، راهسازی و قطعات خودرو برگزار می شود که نشانه ارتقای کیفیت این نمایشگاه است.
وی تاکید کرد: با باز شدن فضای سیاسی و کم شدن تحریم ها شاهد رشد تمامی صنایع خواهیم بود و به یقین سال آینده این نمایشگاه شکل و شمایل دیگری داشته و تولیدات داخلی و سطح کیفی نمایشگاه بیشتر خواهد شد.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.