۱۶:۴۸ - پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳

فرمانده نیرو انتظامی شاهین شهر و میمه خبرداد:

سارقان ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر به دام افتادند

باند سارقین ساختمان های نیمه ساز شاهین شهر دستگیر و به 37 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری اعضاء باند سارقان منازل نیمه ساز در شاهین شهر و اعتراف آنها به 37 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری ضمن اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقتهای متعدد میلگرد، خاموت و دیگر وسایل مورد استفاده در ساختمانهای در حال ساخت در شاهین شهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که سرنخهای بدست آمده از تحقیقات ماموران حاکی از این بود که بسیاری از این سرقت ها توسط سرنشینان ناشناس یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ صورت می گیرد، لذا تلاش مامورین برای شناسایی و دستگیری سرنشینان پیکان ادامه یافت که در نهایت با شگردهای خاص پلیسی راننده وانت به هویت”ح- ق” شناسایی و سپس طی هماهنگی قضایی و اخذ حکم، دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: متهم دستگیر شده پس از روبرو شدن با دلایل محکم پلیس صراحتا به فعالیت بزهکارانه خود در زمینه سرقت میلگرد، خاموت و… از منازل و ساختمان های در حال ساخت در سطح شاهین شهر با همکاری یکی از دوستان خود به هویت”ح-ق-ر” و فروش اموال مسروقه به دو تن از دوستان دیگر خود که در زمینه جمع آوری ضایعات فلزی فعالیت می کند اعتراف کرد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری دیگر همدست سارق و دو مالخر اموال مسروقه گفت: با انتقال سارقین به پلیس آگاهی و در پی تحقیقات صورت گرفته، سارقین به 37 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دو فقره سرقت سایر عناوین که طی چند ماه اخیر در سطح شهرستان مرتکب شده بودند اعتراف کردند.

سرهنگ مختاری در پایان از شهروندان محترمی که در امر ساخت و ساز مسکن فعالیت دارند خواست تا به منظور پیشگیری از سرقت میلگرد، خاموت، سیم برق و دیگر اموال داخل ساختمان های در حال ساخت خود به موارد ذیل توجه داشته باشند.

– حتی المقدور در مدت ساخت و ساز، فرد مطمئنی را برای نگهبانی از ساختمان خود انتخاب کنید.

– حتی المقدور از تخلیه میلگرد و خاموت در ساختمان های فاقد نگهبان خودداری نموده و در صورت نبود نگهبان، به طور مرتب از ساختمان خود سرکشی نمایید.

– هرگز کلاف سیم برق، کارتن های حاوی کلید پریز و شیر آلات ساختمانی، پمپ آب و غیره را داخل ساختمان رها نکنید.

– از کارگران بخواهید پس از پایان روز کاری ابزار و وسایل کار با ارزش خود همچون دریل، سنگ فرز، اره برقی و غیره را همراه خود برده و داخل ساختمان جا نگذارند.

فرمانده پلیس شهرستان از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده افراد معتاد و یا وانت بارهای مشکوک و دوره گرد اطراف ساختمان های نیمه ساز، سریعا با مرکز 110 تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.