۰۹:۲۵ - یکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲

واکنش منفعلانه صهیونیستها؛

نتانیاهو : ایران هرچه می خواست به دست آورد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی منفعلانه به توافق به دست آمده میان تهران و کشورهای 1+5، گفت : این یک توافق بد است چون ایران هر چه می خواست به دست آورد.

IMG12153443

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی منفعلانه به توافق به دست آمده میان تهران و کشورهای 1+5، گفت : این یک توافق بد است چون ایران هر چه می خواست به دست آورد.

پایگاه خبری شاهین نا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، “بنیامین نتانیاهو” در واکنش به توافق به دست آمده میان ایران و کشورهای 1+5، در مذاکرات ژنو گفت : این توافقی بد است چون به ایران هر چه می خواهد می دهد. لغو محدود تحریم ها در حالی که همچنان فعالیت هسته ای این کشور ادامه دارد.

دور جدید مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 که از روز چهارشنبه 29 آبان آغاز شده بود امروز یکشنبه دوم آذر با توافق طرفین و امضای توافقنامه “گام اول” به پایان رسید.

نتانیاهو پیشتر نیز این توافق را بدترین توافق ممکن برای رژیم صهیونیستی و بهترین توافق قرن برای ایران خوانده بود.

 دفتر بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل اعلام کرد اسرائيل “‌توافق بد‌” ژنو را محکوم مي‌کند. 
دفتر بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل امروز يکشنبه اعلام کرد اسرائيل ” توافق بد” منعقد شده در ژنو درباره برنامه هسته اي ايران را محکوم و تاکيد مي کند که ايران به آن چه مي خواست رسيده است.”
دفتر نخست وزيري اسرائيل ساعاتي بعد از انعقاد توافقنامه تاريخي ميان ايران و قدرت هاي بزرگ طي بيانيه‌اي اعلام کرد: ” اين توافقي بد است که به ايران آن چه را که مي خواست داد: برداشته شدن بخشي از مجازات‌ها و حفظ بخش اصلي برنامه هسته اي اين کشور.”
پیش از این نیز شبکه تلويزيوني الميادين گزارش داد: يووال اشتاينتس، وزير اسرائيلي تاکيد کرد اين رژيم از آخرين تغييرات در متن توافقنامه بين ايران و گروه پنج بعلاوه يک در ژنو راضي نيست.لازم به یادآوریست محمدجواد ظریف صبح امروز در جمع خبرنگاران ايراني با بيان اينکه امضای توافق‌نامه هسته‌ای با 1+5 انجام شد، گفت: تمام نقشه‌های سردمداران رژیم صهیونیستی از وارونه نشان دادن برنامه‌های صلح‌آمیز ایران و تغییر چهره مردم ایران به تدریج در حال خنثی شدن است.

وی افزود: رژيم صهيونيستي قبلا ادعا می‌کرد که توافق هسته‌ای ایران و 1+5 بدترین نوع توافق خواهد بود، اما ما نیز توانستیم به سمت اهدافی که کاملا مغایر با اهداف در نظر گرفته شده آن‌ها باشد حرکت کنیم.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: همبستگی و همیاری و اجماع کنونی مهمترین ضرورت ما برای رسیدن به اهدافی است که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کردند و مردم از آن دفاع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.