۱۹:۳۳ - دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

ساختمان جدید خانه بهداشت روستای حسن رباط به بهره برداری رسید

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خانه بهداشت روستای حسن رباط بخش میمه شهرستان شاهین شهر و میمه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناهمزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، امام جمعه بخش میمه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مسئولان محلی، معتمدین و اهالی روستای حسن رباط خانه بهداشت این روستا به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در آیین بهره برداری خانه بهداشت ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر، گزارشی از روند احداث این خانه بهداشت ارائه و سپس اضافه کرد: خانه بهداشت روستای حسن رباط به علت فرسودگی ساختمان سابق از سال 1380 تا شهریور ماه سال جاری فاقد مکان مناسبی بود و در کتابخانه روستا به اهالی روستا خدمات بهداشتی ارائه می کرد.

دکتر علی پارسا افزود: پس از پیگیری های صورت گرفته با مشارکت دهیاری و شورای روستا و اعتباری بالغ بر 1400 میلیون ریال از محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساختمان جدید در مساحتی قریب به 120 متر مربع احداث و تجهیز شد و از شهریور ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شایان ذکر است خانه بهداشت حسن رباط به 272 خانوار و 759 نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.