۱۹:۴۳ - سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

کلنگ احداث درمانگاه و شعبه تامین اجتماعی گز بر زمین زده شد

 در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، کلنگ احداث درمانگاه و شعبه تأمین اجتماعی گز برخوار به زمین زده شد و عملیات احداث آن آغاز گردید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” همزمان با ایام الله دهه فجر، طی مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ومسئولین محلی، کلنگ احداث درمانگاه و شعبه تأمین اجتماعی گز برخوار به زمین زده شد و عملیات احداث آن آغاز گردید.

دکتر سید تقی نوربخش در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، به محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات و خدمات به عنوان محوری ترین برنامه های این سازمان اشاره کرد و گفت: این دو محور از جمله اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است که در این سازمان به جدیت به آن پرداخته می شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خواستار احداث و بهره برداری این پروژه ظرف مدت ۱۴ ماه شد و افزود: احداث فضای فیزیکی متناسب با شأن بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و ارتقای کمی و کیفی خدمات ارائه شده در بخش بیمه ای و درمانی از جمله برنامه های سازمان تأمین اجتماعی است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم رضایت خود را از عملکرد بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان اعلام کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به این که بیش از ۷۰ درصدجمعیت شهر گز تحت پوشش حمایت های سازمان تامین اجتماعی قراردارند، گفت: در حال حاضربالغ بر ۱۲ هزار بیمه شده وبیش از ۲ هزار مستمری بگیر در این شهر از خدمات سازمان تامین احتماعی بهره مند هستند.

tamin ejtemaei 1 tamin ejtemaei 2 tamin ejtemaei 3

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.