۱۲:۰۰ - جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

پدر شهید مصطفی احمدی روشن:

آرمان ما دست دادن با کدخدای ده نیست

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: آرمان ما دست دادن با کدخدای ده نیست واین نشان از بی بصیرتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” رحیم احمدی روشن در اصفهان اظهار کرد: قدم برداشتن در راه کسب رضای خدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل از جمله عواملی بود که باعث پیروزی ملت ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی گردید.
وی گفت: اگر خداوند اراده کند، بندگان مستضعف خود را وارثان روی زمین قرار خواهد داد.
پدرشهید مصطفی احمدی روشن خاطرنشان کرد: برای خداوند مسلم بود مردمی مقاوم‌تر، صبورتر، قهرمان‌پرورتر و شهیدپرورتر از ملت ایران پیدا نکرد.
وی گفت: هر زمانی که من و خانواده‌ام احساس کنیم قدم‌های دولت در جهت مصالح و عظمت ایران است، حاضر خواهیم شد ارادت خود را به آنها نشان دهیم.
احمدی روشن با اشاره به آمادگی مردم ایران برای بودن در صحنه، خاطرنشان کرد: خداوند اگر از ملتی بیعت بگیرد، مسلما از آنها امتحان هم خواهد گرفت و این گونه نیست که آنها را به حال خود رها کند.
وی گفت: مردم ما در عرصه‌های گوناگون و در امتحانات مختلف، ثابت قدمی خود را به منصه ظهور گذاشته اند.
احمدی روشن ادامه داد: مردم ما برای این انقلاب عزیزترین دارایی‌های‌شان از جمله جگرگوشه‌ها و فرزندان خود را داده‌ و حتی اخمی به ابرو نیاوردند به طوری که هر خانواده‌ای حداقل یک شهید را دارد.
وی به بی کفایتی پادشاهان ایرانی اشاره کرد و گفت: در روزگاران گذشته و براثر بی کفایتی شاهان ایرانی، قسمت‌های وسیعی از خاک ایران همچون کشور بحرین فعلی در سیطره کشورهای همسایه‌ درآمده است.
پدرشهید احمدی روشن همچنین گفت: خداوند به کسانی که در راه خود ایثار کرده‌اند، بشارت داده است که آنها را یاری خواهد کرد؛ کسانی که مصیبت‌ها را تحمل کرده و صبوری به خرج دادند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با عزت نفس بالایی در امتحانات گوناگون سربلند شده‌اند، اظهار داشت: قدر این ملت را باید دانست که مانند آن در کره زمین یافت نمی‌شود.
وی ادامه داد: مردم ما بالاترین نمره را در جهت پایداری و حمایت از رهبر و بندگی بی شائبه در راه خداوند کسب کرده و از مرحله شعب ابی‌طالب وارد مرحله بدر و احد شده‌اند.
احمدی روشن با بیان این که شهدا مستثنی از مردم نبوده و نیستند، گفت: شهادت آنها به این دلیل صورت گرفت که خداوند دستور داده بود در مقابل استکبار جهانی بایستند.
وی بصیرت و آگاهی را مهمترین شاخصه شهدا دانست و عنوان کرد: وقتی پسر ۱۲ ساله ما نارنجک به خود می بندد و زیر تانک می رود، این نشان از بصیرت بالای او دارد.
احمدی روشن تصریح کرد: آرمان ما دست دادن با کدخدای ده نیست واین نشان از بی بصیرتی دارد.
وی با بیان این که فرهنگ شهادت برای ما جاودانه است، یادآور شد: من به عنوان پدر شهید احمدی روشن اگر امروز آبرویی دارم به مدد الطاف والای این مردم و شهدا است.
احمدی روشن در بخش دیگر با اشاره به زندگی ارزشمند شهدا، بر تدوین کتاب براساس سیره شهدا تاکید و عنوان کرد: باید سیره زندگی شهدا کتاب شده و پس از آن به عنوان کتاب آموزشی در مدارس ما و به دانش آموزان تدریس شود.
وی در بخش دیگر سخنانش گفت: اگر آرمان این است که هر کسی دلش خواست به بهشت برود و هر کسی دلش خواست به جهنم، پس خلقت ائمه و پیامبران برای چه بوده است.
احمدی روشن ادامه داد: بعضی‌ها در این کشور می‌گویند که پا از خط قرمزها عقب نگذاشته‌اند در حالی که دروغ محض می‌گویند.

منبع:ایمنا

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.