۱۸:۵۵ - یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

حجت الاسلام عالی:

انقلاب اسلامی یکی از تأثیرگذارترین انقلاب های دنیا است

همزمان با بزرگداشت سی و ششمین سالگرد ورود بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به کشور، همایش ولایت فقیه با موضوع بررسی نقش امام و انقلاب در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” حجت الاسلام و المسلمین عالی در همایش نقش امام و انقلاب در زمینه سازی ظهور به موضوع “امام و انقلاب زمینه ساز ظهور” اشاره کرد و گفت: امام در سال 1342 انقلاب کرد ولی ثمره آن در 1357 حاصل و مقدمه ای برای بیداری اسلامی در کشورهای عربی شد که به علت عدم وجود رهبریت واحد این انقلاب ها هدفمند و کاملاً اسلامی نمی باشند اما مسلم است که در آینده مراحل تکمیلی و رشد خود را کامل خواهند کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه: انقلاب اسلامی ایران یکی از تأثیرگذارترین انقلاب های دنیا می باشد.خاطر نشان کرد: امروز در دنیا گرایش به اسلام گسترش پیدا کرده است که همین امر موجب ترس استکبار و صهیونیست شده است و برای مقابله با اسلام سعی دارند مسلمانان را افرادی عقب افتاده و خشن معرفی کنند و این دلیل تأکید مقام معظم رهبری در پیشرفت علم بدون توجه به سیاست است و ایجاد گروه های انحرافی مانند داعش در این راستا می باشد.

وی حرکت در راستای ولایت و همدلی و همراهی مردم را عامل حدوث، استحکام و تداوم انقلاب دانست و افزود: از زمان بدو تولد انقلاب، مشکلات و حوادث بسیاری روی داده است اما با پیشگامی ولی فقیه و همگامی مردم انقلاب بدون هیچ آسیبی در مسیر خود حرکت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عالی تأکید کرد: مسؤولان باید قدر حضور و حمایت دائمی مردم را بدانند تا عنایت اهل بیت (ع) و توجه خاص ولی عصر (عج) بر کشور حاکم باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود و همان گونه که تاکنون این انقلاب به سلامت مسیر خود را طی کرده است پس از این نیز به برکت خون شهدای انقلاب حفظ و پاینده باشد.

لازم به ذکر است:حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در ابتدای این همایش ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیامبر اکرم (ص) پس از ورود به مدینه برای اجرایی شدن فرمان های الهی، حکومت اسلامی را پایه گذاری کرد زیرا شرط اصلی اجرایی شدن احکام اسلام وجود حکومت اسلامی است.

امام جمعه شاهین شهر اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران بر مبنای تأکید پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) پایه گذاری شده است تا مقدمه ای برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد.

امام جمعه شاهین شهر نفوذ امروز حقانیت اسلام را از برکت مردمی در ابتدای انقلاب و استمرار تا امروز عنوان کرد.

 

velayate fageh 93 2

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.