۰۹:۴۲ - چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

در سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان؛

رئیس جمهور از مجتمع گلخانه ای تمام مکانیزه پارادایس بازدید خواهد کرد

نماینده مردم شهرستان در مجلس از بازدید رئیس جمهور از دو پروژه صنعتی و کشاورزی در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناهمزمان با سفر هیئت محترم دولت به اصفهان تعداد از پروژه عمرانی٬ کشاورزی و ورزشی سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر٬ میمه به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با بیان اینکه رئیس جمهور و هئیت همراه از دو پروژه صنعتی، کشاورزی بازدید به عمل خواهند آورد٬ افزود: دکتر روحانی از مجتمع گلخانه‌ای پارادایس در حد فاصل شهرهای گرگاب و گز حضور بازدید خواهدکرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی یادآور شد: مجتمع گلخانه‌ای پارادایس با اشتغال‌زایی بیش از ۲۵۰ نفر محصولات خود را علاوه بر برطرف ساختن نیاز داخل به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صادر می‌کند؛ در ضمن روش‌هایی که در ارتقاء محصولات خود به کار برده به طور کامل بومی، مکانیزه و مطابق با فناوری روز جهان است.

وی همچنین از سفر وزیر صنعت و معدن و تجارت در جریان سفر چهارشنبه هیئت دولت به اصفهان و بازدید از گروه صنعتی انتخاب خبر داد و گفت: عصر روز چهارشنبه وزیر ورزش و جوانان نیز به عنوان نماینده دولت جهت بررسی مشکلات شهرستان شاهین‌شهر و میمه حضور پیدا می‌کند.

حاجی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان با حضور در جلسه‌ شورای اداری شهرستان با هیئت‌های ورزشی شاهین‌شهر و میمه نیز دیدار دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: به عنوان نماینده دولت از وزیر ورزش و جوانان خواهان اتمام و تامین بودجه برای پروژه‌های نیمه تمام شهرستان شاهین‌شهر و میمه هستیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار اظهار کرد: بر اساس توافقنامه‌ای که در سال گذشته با وزارت ورزش و جوانان منعقد کرده‌ایم، یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در شاهین شهر ساخته شود.

هدف اصلی سفر رئیس جمهور به اصفهان حل موضوع «آب» است

وی در ادامه به کاهش بارندگی ها در استان اشاره کرد و بیان داشت: هدف اصلی سفر رئیس جمهور کشورمان به اصفهان حل و فصل موضوع «آب» است و امیدواریم در سفر دولت تدبیر و امید تصمیمی اتخاذ گردد که مشکل آب استان اصفهان به طور کامل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.