۱۶:۱۶ - پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳

معاون خدمات شهری شهرداری شاهین شهر؛

شاهین شهر آماده برگزاری جشن پیروزی انقلاب است

معاون خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در گزارشی از آمادگی بخش های مختلف شهرداری برای برگزاری هر چه با شکوه تر ویژه برنامه های ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” معاون خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در گزارشی از آمادگی بخش های مختلف شهرداری برای برگزاری هر چه با شکوه تر ویژه برنامه های ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

حیدرعلی ربیعی معاون اجرایی و خدمات شهری ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : بهمن نقطه عطفی در تاریخ ایران است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانفشانی و حضور گسترده مردم در این بخش از تاریخ برجسته کشور وظیفه همگانی است تا این اطلاعات به درستی و کامل به نسل بعدی منتقل شود.
معاون خدمات شهری ادامه داد : بخش های مختلف شهرداری تدابیر ویژه ای اندیشیده اند تا شهر به شیوه ای شایسته تزیین و آماده برگزاری جشن های این ایام پر برکت باشد . سراسر شهر به پرچم های مقدس ایران اسلامی مزین می گردد و در کلیه رسانه های تبلیغاتی محیطی موجود در شهر پیام های مناسب این ایام نصب خواهد شد.
وی افزود : پخش سرودهای انقلابی از طریق بلندگوهای نصب شده در سطح شهر ، غبار روبی و عطرافشانی و حضور در کنار قبور معظم شهدا ، نورافشانی آسمان شهر ساعت 9 شب بیست و یکم بهمن مصادف با پیروزی انقلاب و همزمان با سردادن شعار الله اکبر در تمام ایران اسلامی و تدارک برگزاری راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن در شهر از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است .
ربیعی یادآور شد : از سوی سایر سازمان های وابسته به شهرداری نیز برنامه های خاصی تدارک دیده شده است که از آن جمله می توان به اجرای 10 برنامه جشن در سطوح مختلف از سوی سازمان رفاهی تفریحی اشاره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.