۱۵:۲۴ - شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

مدیر جمعیت هلال احمر شعبه شاهین‌شهر:

هر خانواده یک امدادگر هدف ایجاد کانون دانشجویی هلال احمر

مدیر جمعیت هلال احمر شعبه شاهین‌شهر گفت: هدف ایجاد و فعالیت کانون دانشجوی هلال احمر در دانشگاهها ایجاد امدادگر در هر خانواده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر ، محسن امینی هرندی در جمع هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر، امداد و نجات را وظیفه محوری و اصلی جمیعت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیرطبیعی دانست و خاطرنشان کرد: پذیرش داوطلبان در جمعیت هلال احمر در دو شاخه جوانان و داوطلبان انجام می‌شود با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در جهت جذب مشارکت عمومی به منظور امدادرسانی به افراد حادثه دیده است.

وی افزود: یکی از گروههای شاخه جوانان، کانونهای دانشجویی در محیطهای دانشگاهی است که بعنوان پل ارتباطی میان دانشگاه و هلال احمر با محوریت آموزش مقدماتی امداد و کمکهای اولیه است که در صورت تمایل اعضای کانون های دانشجویی امکان برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی نیز وجود خواهد داشت.
مدیر هلال احمر شاهین‌شهر با اشاره به همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و جمعیت هلال احمر تصریح کرد: دوره های آموزشی ویژه خواهران و برادران داوطلب برای مدت 35 ساعت در راستای آموزش اقدامات حیاتی اولیه و پایه در حوادث احتمالی در کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.