۱۰:۰۵ - یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳

به منظور برنامه ریزی و هماهنگی های لازم؛

نخستین جلسه ستاد نوروزی شهرداری شاهین شهر تشکیل شد

در اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سال ۱۳۹۴ شهرداری شاهین شهر بر بهینه سازی و زیبا سازی ورودیهای شهر و تأمین نیاز اولیه مهمانان در بدو ورود به شهر تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادر این جلسه، پیمان شکرزاده رئیس شورای اسلامی شاهین شهر خواستار تداوم خدمات شهرداری همانند سالهای قبل به گردشگران نوروزی شد. وی خطاب به مدیران اجرایی شهرداری گفت : باید طوری برنامه ریزی نمائید که هویت مردم شریف شاهین شهر و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی آنان به گردشگران معرفی گردد.

شکرزاده همچنین از رشد تعداد گردشگران در سه سال اخیر اظهار رضایت نمود و بر رسیدگی نقاط ضعف و ترویج نکات مثبت طرح پذیرایی از مسافران نوروزی تاکید نمود.

 دومین سخنران این جلسه، دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر بود که با گریزی به فلسفه نوروز آنرا مظهر پاکیزگی، صله ارحام، ترویج دوستی ومهربانی و ترویج امید به آینده نامید.

وی افزود: نوروز بخشی از هویت ماست و بعنوان نماد ایرانیت جامعه می باشد. شهردار همچنین تکریم ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر (س) را مورد تاکید قرار داد وخواستار توجه جدی به این مناسبت شد.

دکتر ذاکری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از اعضای ستاد می خواهیم هرکاری در زمینه احترام به گردشگران لازم است را با نیت میزبانی از مهمانی که به خانه مان می آید انجام دهند و تکریم و مهمان نوازی مردم شاهین شهر را به اثبات برسانند.

 حمید عشقی، معاون توسعه و پشتیبانی شهرداری نیز در خصوص رعایت صرفه و صلاح در هزینه ها تاکیداتی داشت.

وی گفت : سعی کنید باتوجه به شرایط اقتصادی ، حداکثر نظارت خود را بر هزینه کردها اعمال نمائید و موزون با موارد اقتصاد مقاومتی در خدمت گردشگران باشید بطوریکه مهمانان شهر احساس رضایت نمایند.

سپس دیگر معاونت های شهرداری به ایراد نقطه نظرات خود پیرامون چگونگی ارائه خدمات پرداختند.

 شاه رجبیان سرپرست سازمان رفاهی تفریحی، قوام امور فرهنگی در بسته های گردشگری را مورد تاکید قرار داد و آمادگی سازمان خود را برای تولید انواع موارد اطلاع رسانی اعلام داشت.

 در ابتدای این جلسه، حیدرعلی ربیعی معاون اجرایی شهردار گزارشی از سه سال فعالیت ستاد نوروزی شهرداری ارائه داد که مورد توجه قرار گرفت.

 همچنین مقرر گردید جلسات فرعی ستاد به ریاست معاون اجرایی شهردار ادامه یابد.

 توجه به گلکاری و تزئین مبادی شهر، تاکید بر مسایل حفاظتی و رفاه گردشگران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.