۰۸:۳۰ - دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳

بيانيه اداره تبليغات اسلامي شاهین شهر و میمه در محکوميت اهانت نشريه فرانسوي

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با صدور بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه  با صدور بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

            باسمه تعالی

فَلَعَلَّكَ باخِعٌ نَفْسَكَ عَلى‏ آثارِهِمْ إِنْ لَمْ يُؤْمِنُوا بِهذَا الْحَديثِ أَسَفا (سوره کهف /آیه 6)

بخاطر دارم زمانی در مثنوی مولانا بلخی تورقی می کردم ؛ حکایتی خواندم از مارگیری که به کوهستان رفت و اژدهایی در زمستان در خواب یافت و آنرا برداشت و به شهر برای دیدن مردم آورد؛ زمانی که مار بر اثر تابش آفتاب ازخواب بیدار شد اولین کسی را که بلعید همان مار افسا بود.

این روزها جهان اسلام از حوادث اخیر و موج اسلام هراسی منفی رنج می برد ؛ عده ای به نام خدا و اسلام در حال کشتار مسلمانان هستند! آنهارا به بردگی می برند و در ملاء عام گردن می زنند و شعار اجرای حدود الهی را سر می دهند! قلب بشریت به درد آمده از اینهمه کشتار وحشیانه که با هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست و بدتر از آن اینکه دول غربی که خود را داعیه دار آزادی بیان وعقیده می دانند در ممالک جهان به بهانه برپایی دموکراسی به فتنه انگیزی و انقلاب مخملی دست می یازند – تا اموال و منابع و مهمتر از آن مغزهای انسانی را به یغما ببرند- از این اقدامات وحشیانه نه تنها خمی به ابرو نمی اندازند که حمایتهای مالی وسیع  را نیز در دستور کار قرار داده اند!

دشمنی یهود با اسلام از صدر اسلام تا کنون ادامه دارد چرا که یهود منادی اسارت بشری و اسلام منادی آزادی بشر از قیود است و به قول مولانا:  رگ رگ است این آب شیرین و آب شور / در خلایق می رود تا نفخ صور !

در سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت (ص) منادی رحمت و مهربانی و صاحب خلق عظیم به تصریح قرآن، جامعه بشری در شوک فرو رفت! اژدهایی که غرب برای خوردن مسلمانان مهیا کرده بود به صاحب خویش حمله برد و اروپا را عزادار کرد! اما سئوال اینجاست مگر شما که خود این جماعت افراطی را تغذیه کردید تا اینگونه جسور شد نمی دانید که اینها ربطی به اسلام ندارند و آیا خود ساخته خود را باور کرده اید؟ گویا آنقدر در لجن سیاستهای دوگانه فرو رفته اند که فراموش کرده اند مدتی پیش همین سران به بهانه حمایت از دموکراسی در سوریه مظلوم به این اژدها کمک مالی تسلیحاتی کردند و هنوز هم زخمی های آنان را در بیمارستان های رژیم غاصب صهیونیستی درمان می کنند و نخست وزیر این رژیم به عیادت آنان می رود! ودر عین حال در صف اول معترضین به ترور در فرانسه راهپیمایی می کند که باعث استهزاء و خنده عقلااست!

آیا تاوان این اعمال را  مسلمانان جهان که خودشان زخم خورده این جماعت افراطی خونریز هستند باید پرداخت کنند؟ اینها سئوالاتی هستند که جامعه جهانی به آنها خواهد پرداخت و چقدر این حادثه مطابق با این آیه قرآن است که يُريدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُون‏(سوره الصف/ آیه 8)

کسانی که می خواستند ریشه اسلام را بوسیله اسلام ساختگی و بدلی از زمین در آورند – که هرگز نخواهند توانست- خود دچار حریق آن شدند!!!

رفتار موهن غرب بالاخص فرانسه در تامین منابع مالی حداکثری مجله شارلی ابدو در تجدید اهانت به ساحت مقدس رسول مهربانی آنهم در پنج میلیون نسخه تکمیل کننده و نشان دهنده میزان انزجار آنان از اسلام و نفاق سران اروپا است که در حرف، حساب اسلام را از داعش جدا می کنند ولی در عمل خلاف آنرا انجام می دهند! همیشه این سیاست غرب بوده در حرف چیزی بگو ولی در عمل کاری را بکن که هیچ ارتباطی با حرفت ندارد!

سئوال اینجاست که تا کی قرار است متدینین ادیان مختلف تاوان سیاستهای استعماری و استحماری سران منافق اروپا که به اسم آزادی در اندیشه اسارت بشریت هستند را پرداخت کنند؟تا کی قرار است مساجد به آتش کشیده شود و مقدسات به بازی گرفته شود و مورد اهانت قرار گیرد به اسم آزادی بیان؟

ما با قلبی مملو از درد ترویج توهین به مقدسات ادیان و مذاهب و بالاخص توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را محکوم کرده و آنرا عملی ضد انسانی و ضد آزادی می دانیم! چرا که به کسی توهین شد که نه تنها در نابسامانی های ایجاد شده نقشی نداشت که در قول و فعل همه مردم جهان را به دوستی و صلح و آرامش دعوت کرد! از جامعه جهانی خواستاریم در مقابل این جهت گیریهای کور موضع گیری نماید ، زیرا نفاق و تفرقه و به سخریه گرفتن مقدسات دیگران سلاح کسانی است که از این تفرقه نهایت سوء استفاده را خواهند برد! جامعه جهانی اگر از این خواب گران بیدار نشود تاوانی بس عظیم خواهد پرداخت!

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر ومیمه    

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.