۰۹:۰۰ - شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛

کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه خیرساز در شهر گرگاب بر زمین زده شد

با همکاری خیرین موسسه خیریه حضرت علی بن ابیطالب (ع) این واحد آموزشی 9 کلاسه برای سال تحصیلی 94-95 احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به همت موسسه خیریه حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام کلنگ احداث یک واحد آموزشی 9 کلاسه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع در شهر گرگاب بر زمین زده شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این مراسم اظهار کرد: کمبود فضای آموزشی مورد نیاز و مرکز بهداشتی درمانی از جمله دغدغه های موجود در شهر گرگاب می باشد که توجه و اهتمام ویژه همه افراد را می طلبد.

علیرضا بصیری با بیان اینکه امروزه دولتها به تنهایی توان ساخت مدارس و مراکز بهداشتی را ندارند گفت: ضروری است که مردم با همکاری خیرین در این مسیر تلاش و مشارکت جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان جوانان را سرمایه های بزرگ این مملکت دانست و گفت: تک تک افراد جامعه نسبت به این سرمایه ها مسئول هستیم.

وی افزود: موسسه خیریه حضرت علی بن ابیطالب(ع) که پیشگام در امور خیر همچون مدرسه‌سازی بوده، باید آستین همت بالا زده و به موضوعاتی هم چون اشتغال و ازدواج نیز نگاه ویژه داشته باشد.

بصیری خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که به همت خیران شهرستان، 18 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی تکمیل شد و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسند.

رئیس شورای شهر گرگاب نیز در این مراسم با اشاره به تقدیم 65 شهید والامقام این شهر به انقلاب اسلامی اظهار کرد: این شهر 8 هزار نفری، بالغ بر 50 جانباز و 400 رزمنده و بیش از 2 هزار بسیجی را به خود اختصاص داده است.

محسن شاه رجبیان بیان این که مردم شهر گرگاب دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند، گفت: این شهر در سال‌های اخیر با سیر صعودی جمعیت که بیشتر آن به دلیل افزایش مهاجرت‌ بوده، مواجه شده بنابراین توجه به برخی از امکانات برای مردم آن ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگاب به کمبود فضاهای آموزشی در این شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه افزایش مهاجرت به این شهر، فضاهای آموزشی آن را به چالش کشیده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اکثر فضاهای آموزشی در این شهر، خیرساز بوده و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به ساخت مدارس جدید در این شهر داشته باشند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر نیز با بیان اینکه با توجه به رشد بالای جمعیت با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم که در صورت ادامه این روند همه مدارس دونوبته خواهند شد.

کریم کمال ابراز امیدواری کرد که این مراسم شروعی رای اتمام مدارس دونوبته شهر باشد و گفت: کار خیر مدرسه سازی تا زمانی که در آن مدارس دانش آموزی مشغول تحصیل علم و دانش است خیرات و مبرات برای خیر و سازنده مدرسه دارد.

مدیر موسسه خیریه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی در شهر گرگاب زمین این مدرسه توسط یکی از خیرین شهر اهدا شده است.

وی افزود: با همکاری خیرین موسسه خیریه حضرت علی بن ابیطالب (ع) این واحد آموزشی 9 کلاسه برای سال تحصیلی 94-95 احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، رئیس اداره کل نوسازی مدارس استان، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم شهر گرگاب برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.