۱۵:۳۵ - پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳

بیانیه جمعی از فعالان بسیج اصحاب رسانه اصفهان در محکومیت توهین به پیامبر در مجله شارلی ابدو

سوال اساسی از سناریو نویسان نظام سلطه این است که وقتی این عمل توسط مسلمانان محکوم شده و گروه تروریستی مورد حمایت غرب (القائده) نیز مسولیت آن را پذیرفته است توهین و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در قالب کاریکاتور در این مجله بعد از این واقعه چه معنایی دارد؟

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ جمعی از فعالان و صاحب نظران رسانه ای بسیج رسانه استان اصفهان در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم (صلوات الله علیه و آله) در مجله فکاهی “شارلی ابدو” فرانسه بیانه ای منتشر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در برهه های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب ها و جنبش های اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند و در هر مقطعی که در منطقه حرکت ها و جنبش هایی برای احیا نظامی اسلامی به یک دستاورد و پیروز در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است به طرق و ترفندهای مختلف سعی در انحراف و استحاله و کم اثر جلوه دادن آن در اذهان عمومی مردم منطقه و جهان نموده اند.

نظام سلطه با راهبرد براندازی و استحاله نظام های اسلامی تمام تلاش خود را صرف توطئه چینی در ابعاد داخلی و خارجی علیه آنها نموده است.

بیداری اسلامی مردم منطقه در چندین سال گذشته تا به حال و نوع مواجه نظام سلطه با آنها گواه این مدعاست.

از این روست که دستاوردهای نظام اسلامی در همگرایی و وفاق حول مرجعیت دینی در عراق و سوریه و یمن برای شبکه صهیونیزم جهانی و سرویس های اطلاعاتی و امنیتی و تئوریسین های آنها و مرتجعین منطقه غیر قابل باور و محاسبه بود.

و نیز قدرت نمایی جریان شیعی در اربعین امسال تیر خلاصی بر پیکره نقشه های شوم منطقه ای آنها بود چرا که این حرکت باعث اتحاد و یکپارچگی جریان مؤمن و اصیل شیعی و سنی در منطقه گردید.

اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی و ریشه کن کردن اسلام سیاسی ناب محمدی (صلوات الله علیه و آله) سرمنشاء و دستور کار اصلی نظام سلطه می باشد.

تروریست های دست نشانده داعش و القائده و جبهه النصره و … مزدوران اجاره ای نظام سلطه در منطقه هستند که برای مقاصد و نقشه های شوم آنها نقش ایفا می کنند.

و بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه ها مجریان اوامر و دستورهای سرویس های امنیتی و اتاق فکر نظام سلطه هستند.

سناریو حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه طبق تحلیل تحلیلگران اروپایی که منتشر شده است به خوبی دست های پنهان و آشکار جریان صهیونیستی ماجرا را که به دنبال اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی است بر ملا می کند.

حال سوال اساسی از سناریو نویسان نظام سلطه این است که وقتی این عمل توسط مسلمانان محکوم شده و گروه تروریستی مورد حمایت غرب (القائده) نیز مسولیت آن را پذیرفته است توهین و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در قالب کاریکاتور در این مجله بعد از این واقعه چه معنایی دارد؟

جز این است که با این سناریو از پیش طراحی شده خود مبنی بر انحراف افکار عمومی و تغییر آن از شکست های استراتژیک خود در جنوب غربی آسیا در حمایت های تجهیزاتی و تسلیحاتی و آموزشی از تروریست ها به راهبرد قدیمی خود که همان اسلام هراسی واسلام ستیزی و اسلام زدایی است تغییر داده اید؟ تا بر شکست های خود سر پوش گذارید؟ و راه گریزی برای خود در این مقطع زمانی پیدا کنید؟ تا بتوانید به سازمان دهی مجدد خود برای نقشه دیگر بپردازید وخود را آماده کنید؟

ما فعالان و صاحب نظران جامعه رسانه ای بسیج رسانه استان اصفهان ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله) در مجله فکاهی شارلی ابدو بر خود واجب می دانیم انزجار خود را از این اقدام به بهانه آزادی بیان و مطبوعات به گوش سردمداران صهیونیست کاخ الیزه برسانیم و اعلام داریم آنچه دراین مجله روی داده توهین به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان جهان می باشد و ازمسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران می خواهیم با استفاده از ظرفیت های قانونی در نظام حقوقی بین الملل، توهین کنندگان به پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) را مورد تعقیب قضایی قرار داده تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

دی ماه ۱۳۹۳

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.