۱۱:۳۷ - دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳

حاجی دلیگانی:

برای روشنگری افکار عمومی کل فیلم دیروز مجلس به نمایش گذاشته شود

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس در پاسخ به این مسئله که گفته می شود بعضی از نمایندگان برخورد فیزیکی با آقای مطهری را شروع کردند گفت: این حرف کذب محض است و بهتر این است برای روشنگری افکار عمومی کل فیلم دیروز که در مجلس موجود است به نمایش گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده ی مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی در مورد حواشی دیروز در صحن مجلس پس از نطق علی مطهری گفت: اینکه عده ای می گویند بعضی از نمایندگان برخورد فیزیکی با آقای مطهری را شروع کردند کذب محض است.

وی گفت: بهتر این است برای روشنگری افکار عمومی کل فیلم به نمایش گذاشته شود و این سند گویایی هست و در مجلس هم موجود است.

حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز افزود: حتی اگر این سوال را از خود آقای مطهری هم بپرسید این را تکذیب می کند.

این نماینده اصول گرای مجلس با بیان اینکه من مخالف صحبت های آقای مطهری بودم و به این مسئله هم افتخار می کنم زیرا آقای مطهری به کلیات نظام نسبت ناروا داد و من هم جان ناقابلی دارم که در راه نظام و ولایت می دهم.

حاجی دلیگانی همچنین در پاسخ به این پرسش که بعد از قضیه ی دیروز در مجلس، عده ای گفتند حضور حاجی دلیگانی دربرنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری دیشب با موضوع «بررسی جایگاه اقتصادی مقاومتی در بودجه سال ۹۴» تعجب برانگیز است، گفت: این مسئله دروغ هایی است که بعضی می بندند و حضور من در این برنامه به خاطر عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بود که قبلا هماهنگ شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.