۰۹:۴۰ - چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳

با حضور حجت الاسلام فقیهی؛

از خدمات ارزنده حجت الاسلام اسلامی تقدیر شد

به منظور ارج نهادن و قدردانی از خدمات شایسته و ارزنده حجت الاسلام حسن اسلامی یکی از نیروهای پرکار و در عین حال موثر شهرستان در مراسمی با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان و جمعی از فعالین فرهنگی از وی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادر مراسمی با حضور روحانیون و روسای هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت(ع) مدیران موسسات قرانی، مسئولین فرهنگی مساجد و عموم مردم شریف شاهین شهر برگزار شد، از خدمات هشت ساله حجت الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تجلیل بعمل آمد.

این مراسم که به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و بسیج مداحان شهرستان برگزار شد با استقبال خوب مردم متدین روبرو شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسن اسلامی با تقدیر و تشکر از شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، موسسات قرانی، روحانیون معزز و همه کسانی که درطول تصدی خدمتگذاری ایشان مساعدت و همکاری کردند تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام اسلامی به چگونگی ارتباط مردم با پیامبرمکرم اسلام(ص) ازمنظر قرآن اشاره کرد و گفت: برای اینکه از رسالت نبی مکرم اسلام(ص) حظ وافر ببریم باید از طریق اطاعت، تبعیت، اخذ، استجابت دعوت پیامبر(ص) و الگو قرار دادن ایشان در تمام مسائل فردی و اجتماعی سیره و روش آن حضرت را بکار ببریم.

 حجت الاسلام اسلامی سپس به بحث تودیع اشاره کرد و گفت: بدلایلی از مدتها قبل درخواست انتقال ازشهرستان را به استان ارائه کرده بودم که با اصرار اینجانب موافقت استان حاصل شد ولی در عین حال برگزاری مراسم 9 دی در مسجد فاطمیه (س) هم در انجام سریع مراسم تودیع و معارفه بی تاثیر نبود.

حجت الاسلام اسلامی خدمات ارائه شده در طول تصدی مسئولیت را در حد مقدورات و امکانات موجود توصیف کرد و گفت: اگر همکاری بیشتر مسئولین شهر بود بهتر و بیشتر از اینها می شد انجام وظیفه نمود.

ایشان درادامه افزود: تمام دلخوشی اینجانب برای خدمت در این مدت مسئولیت حضور شما هیئت ها، روحانیون، مداحان و مدیران فرهنگی مساجدو… بود و خوشبختانه این مراسم هم با حضور شما مردم عزیز و در غیاب مسئولین شهر برگزار می شود که این هم جای شکرگزاری دارد که مردم که ولی نعمت ما هستند حضور دارند و این مراسم هم بدون تشریفات برگزار می شود.

وی در پایان مجددا از حضور همه عزیزان و همکاری همه کسانی که به نوعی با این اداره در ارتباط بودند تقدیر و تشکر نمود و به پاس خدمات انها لوح تقدیری را تقدیم رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان به نمایندگی از همه اقشار تاثیرگذار نمود.

در ادامه حجت الاسلام فقیهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ضمن ارج نهادن به خدمات چندین ساله حجت الاسلام اسلامی از زحمات و تلاش های ایشان تشکر و لوح تقدیر و هدیه ای را تقدیم نمود.

ایشان به بحث جابه جایی مدیران اشاره کرد و گفت: از بدو ورود اینجانب مدیرانی که بیش از 5 سال خدمت بوده اند، جابه جا شدند که حجت الاسلام اسلامی در بدو ورود اینجانب به اداره کل درخواست انتقال را ارائه کرده بودند.

One Response to “از خدمات ارزنده حجت الاسلام اسلامی تقدیر شد”

  1. با سلام
    سایت وزین شاهین نا با افتخار در قسمت پیوندهای سایت شرق پرس (سایت های استان اصفهان) لینک شد.
    خواهشمندیم با توجه به عرف رسانه شما نیز سایت شرق پرس را در قسمت پیوندهای آن سایت معظم لینک بفرمائید.
    پیشاپیش از همکاری و زحمات شما سپاسگذاریم
    سردبیری شرق پرس
    http://www.sharghpress.com

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.