۱۲:۰۰ - یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲

امروز صبح صورت گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد شاهین‌شهر و شرکت برق شهید منتظری

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظری اصفهان به امضا رسید.

1392082_PhotoA

 

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظری اصفهان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، امروز تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد شاهین‌شهر و شرکت برق شهید منتظری به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه که به امضای سید حمیدرضا رئیس‌السادات سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و سید محسن افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظری اصفهان رسید، به برآوردن نیاز به منابع انسانی توانمند و کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای در دانشگاه و نیروگاه برق تاکید شده است.

همچنین مقرر شده است که از امکانات و تجهیزات آموزشی و کارگاهی موجود در دانشگاه و نیروگاه برق شهید منتظری اصفهان به منظور آموزش نیروهای متخصص و کارآمد و نیز از توان و ظرفیت‌های علمی موجود استفاده شود.

بهره‌مند شدن طرفین از توانمندی‌های پژوهشی از قبیل امکانات کتابخانه‌ای، کارگاهی و آزمایشگاهی و همکاری در برگزاری سمینارهای تخصصی در زمینه افزایش مهارت‌های پیشرفته برای ارتقای سطح مدیران و کارکنان نیروگاه، همکاری در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی و پژوهشی و همکاری در پذیرش کارآموزان در نیروگاه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر متعهد به تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی و صنعتی، فراهم کردن امکان بازدید از آزمایشگاه‌ها و واحدهای آموزشی دانشگاه برای ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک و نیز همکاری در تامین اعضای هیئت‌ علمی مورد نیاز نیروگاه شده است.

همچنین در پایان این تفاهم‌نامه بر تشکیل کارگروه راهبردی شش نفره متشکل از نمایندگان طرفین به منظور پیشبرد اهداف و نظارت بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه تاکید شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.