۱۶:۱۸ - دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳

سرپرست واحد شاهین شهر خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر با مجتمع دانشگاهی علوم و فناوری‌های دریایی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر و مجتمع دانشگاهی علوم و فناوری‌های دریایی منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، سید حمیدرضا رئیس‌السادات ارتباط و تعامل میان موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی را در پیشبرد اهداف سند چشم انداز و تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد:  در راستای ایجاد ارتباط نزدیک علمی، فنی و پژوهشی به منظور بهره برداری از امکانات طرفین و نیز استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته میان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین ‌شهر و مجتمع دانشگاهی علوم و فناوری‌های دریایی مستقر در شاهین‌شهر این تفاهم نامه منعقد و به امضاء رسیده است.

وی افزود: موضوع این تفاهم نامه در سه محور آموزشی، پژوهشی و فناوری می‌باشد و همکاری در تبادل اطلاعات و برگزاری کنفرانس و سمینارهای مشترک مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس السادات با اشاره به موضوعات تفاهم نامه تصریح کرد: برگزاری و استفاده از دوره ها و کارگاههای آموزشی و راه اندازی رشته های تحصیلی جدید مورد نیاز و امکان استفاده از ظرفیت های آموزشی طرفین جهت تدریس را از موضوعات آموزشی مطرح در تفاهم نامه همکاری منعقد است.

وی افزود: حمایت از پایان نامه های دانشجویان، چاپ و انتشار کتاب از موضوعات پژوهشی و حمایت از تجاری سازی و فناوریهای بدیع و نوظهور را از موضوعات فناوری مورد تاکید در این تفاهم نامه می‌باشد.

سرپرست واحد شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف انعقاد تفاهم نامه همکاری با مجتمع دانشگاهی علوم و فناوری‌های دریایی حل مشکلات علمی و پژوهشی موضوع تفاهم نامه و نیل به خودکفایی ملی در حد مقدورات و مقررات است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.