۰۹:۴۰ - چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳

کمیته فرهنگی هنری بزرگداشت دهه فجر شهرستان تشکیل شد

کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور برنامه ریزی و هماهنگی ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ دراین جلسه که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و روسای انجمن های فرهنگی هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده بود پس از بررسی برنامه های پیشنهادی رسیده به کمیته توماری معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواستار توجه بیشتر به مقوله کار فرهنگی مستمر در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی شد.

توماری با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی در غزه و سوریه پوند فرهنگ ایثار و شهادت با جریان زندگی روزمره مردم را از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: اگر امروز شاهد پیروزی امت های اسلامی و نشر بیداری اسلامی هستیم همه را مدیون امام عظیم الشان و رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب و خون شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس می باشیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در میان مسلمانان جهان نهادینه کردند.

رضا توماری افزود: با توجه به استقرار دولت تدبیر و امید که بیش از یکسال از تشکیل آن گذشته است باید در حوزه فرهنگ و هنر نیز شاهد رویدادهای فرهنگی موثر باشیم.

در ادامه جمعی از روسای انجمن های فرهنگی هنر شهرستان نیز ضمن اعلام آمادگی در برگزاری برنامه های دهه فجر خواستار توجه جدی شهرداری شاهین شهر در برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری شدند.

لازم به ذکر است که مسئولیت کمیته فرهنگی هنری دهه فجر در شهرستان بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.