۱۷:۴۰ - سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳

در شاهین شهر:

تشکیل نخستین جلسه کمیته قرآن و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

اولین جلسه کمیته قرآن و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور هماهنگی ویژه برنامه های دهه فجر در اداره تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“  رئیس اداره تبلیغات شاهین‌شهر و میمه از تشکیل کمیته قرآن و تشکل‌های مردمی در ستاد دهه فجر با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام حسن اسلامی با اینکه قرآن کریم قانون اساسی زندگی جامعه اسلامی است، گفت: یکی از کمیته هایی که در ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل شده است کمیته قرآن و تشکل های مردمی است.

وی افزود: طی چند روز گذشته این کمیته با هدف جذب و به کار گیری افراد مستعد و توانمند در اداره تبلیغات اسلامی تشکیل و در شروع کار برنامه هایی را برای دهه فجر انقلاب برنامه ریزی کرد.

در ادامه معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء شهرستان، برنامه های پیش بینی شده ویژه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در این کمیته را به شرح ذیل تشریح کرد: برگزاری سه محفل انس با قرآن کریم در شهرهای شاهین‌شهر، گز و میمه، برگزاری جشن همراه با برنامه‌های متنوع در خانه‌ها و موسسات قرآنی تحت پوشش این نهاد، برگزاری مسابقه قرآنی از مفاهیم سوره فجر و محفل انس با قرآن ویژه هیئت‌های مذهبی، اعزام سخنرانان روحانی و اساتید قرآنی از جمله حافظان و قاریان به مراسم و جلسات مختلفی که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، برپایی ایستگاه قرآنی ویژه نونهالان، نوجوانان، هیئت مذهبی در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن و جلسات گفتمان های دینی با موضوعات مختلف در دبیرستانهای دخترانه و پسرانه نیز برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: در هفته استقبال از دهه فجر 20 نفر از مبلغین روحانی مجرب در زمینه کودک و نوجوان و آموزش خانواده با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان و دفتر تبلیغات حوزه علمیه اصفهان به مدارس اعزام می‌شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.