۱۰:۰۵ - یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳

با حضور اعضا تشکیل شد؛

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر شاهین شهر

پسنده مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر شاهین شهر تفکر و تعمق سازنده در شناخت وحفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاهی خلاق و پویا را از ویژگی های برنامه های دهه مبارک فجر امسال دانست.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان با عنوان (آیینه ها و آیه ها) به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و اعضا کمیته (بهزیستی، آموزش و پرورش، کمیته امداد، سازمان تبلیغات، هلال احمر،  کانون پرورش فکری شهر گز، کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری) در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار شد.

مسئول کمیته با اشاره به انتخاب این کمیته در سال 92 به عنوان کمیته برتر کودک و نوجوان، برگزاری سازمان یافته و باشکوه فعالیت های فرهنگی هنری با تدوین و برنامه ریزی مناسب را از اهداف این کمیته مطرح کرد.

فریبا پسنده ایجاد روحیه نشاط و شادی، حس قدرشناسی، امانت داری، ایثار و گذشت را با اجرای ویژه برنامه های ایام پیروزی انقلاب اجرای ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب را برای نهادینه کردن در وجود مخاطبین ضروری دانست.

وی خاطر نشان کرد: تفکر و تعمق سازنده در شناخت ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاهی خلاق و پویا از ویژگی های برنامه های دهه مبارک فجر امسال می باشد.

khomiteh 1 khomiteh 2

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.