۰۸:۱۸ - شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳

همزمان با سراسر کشور؛

سومین دوره انتخابات کانون مداحان شاهین شهر و میمه برگزارشد

همزمان با سراسر کشور سومین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ روز گذشته همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس شورای هیئات مذهبی، رئیس کانون مداحان، رئیس کانون بسیج مداحان، کاندیداها و 78 نفر از مداحان شاهین شهر، سومین دوره انتخابات کانون مداحان در مسجد قائم برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات در ابتدای این مراسم ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله (عج) و تشکر از زحمات روساء و اعضای کانون در دو دوره گذشته برای منخبین دوره سوم آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام حسن اسلامی در بیان بخشی از خطبه متقین نهج البلاغه امیر مومنان علی علیه السلام گفت: آن حضرت فرمودند: تخففوا تلحقوا فانما ینتظر باولکم آخرکم سبکبار شوید تا به مقصد برسید که همانا پیشینیان که رفته اند در انتظار شما هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه در ادامه با استناد به آیات 38 و 41سوره توبه افزود: آن چیزی که بار ما را سنگین می کند اول گناه و سپس منیت ها، تعلق به ما سوی الله، علاقه های مادی و شهوی فراوان و در نهایت راضی شده به حیات دنیوی است که قرآن کریم به آن اشاره دارد.

وی سپس به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) اشاره کرد که حضرت به معاذ بن جبل فرمودند: بدترین مردم کسی است که تنها بخورد، داد و ستد نکند، تنهائی مسافرت برود بعد فرمودند بدتر از آن کسی است که مردم را دشمن دارد و مردم نیز او را دشمن خود محسوب کنند. سپس فرمودند بدتر از آن، کسی است که مردم از شرش در امان نباشند و به خیرش امیدوار نباشند و بدتر از کسی است که آخرت خود را بدنیای دیگران بفروشد و بدتر از کسی است که دین را وسیله ارتزاق خود قرار دهد.

حجت الاسلام اسلامی در تشریح وظایف کانون مداحان جذب و آموزش نیروهای مستعد مداحی، سازماندهی و صدور کارت شناسایی مداحان، ارتقاء سطح معرفتی و علمی مداحان از طریق آموزشهای تخصصی، تغذیه فکری مناسب به مداحان، نظارت بر نحوه عملکرد و ویژگیهای تخصصی و شانی مداحان، تعامل با دستگاههای دولتی و غیر دولتی در امور مربوطه و ساماندهی قاریان و مداحان مجالس ترحیم را از جمله وظایف و ماموریتهای کانون مداحان مطرح کرد.

در دامه پس از معرفی کاندیداها و بیان برنامه های خود انتخابات برگزار و رای گیری انجام شد.

در پایان بلافاصله پس از پایان انتخابات آراء شمارش و منتخبین معرفی شدند. که درنهایت آقایان داوود شاکری، منصور صفری، سید محمد حسینی، پرویز عسکری، محمد بخشی ابراهیم طاهری و خانم زهره نیسانی حائز اکثریت آراء شدند.

66879543 kanon

One Response to “سومین دوره انتخابات کانون مداحان شاهین شهر و میمه برگزارشد”

  1. صفری گفت:

    با سلام دوست عزیز
    ممنون میشم از وبلاگ کانون مداحان شاهین شهر و میمه دیدن کنید و ما رو معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.