۱۶:۵۰ - سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳

گزارش تصویری؛

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شاهین شهر از قاب دوربین

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شاهین شهر با حضور گسترده مردم و سخنرانان برجسته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ خرداد ماه سال 88 بود که پس از انتخابات ریاست جمهوری دست پلید فتنه از گریبان عده ای قانون شکن و فتنه گر که قرار بود اگر ملت آنها را انتخاب کرد مجری قانون در کشور باشند، بیرون آمد و با تحریک دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با رمز تقلب، نقشه های شوم دشمنان را به اجرا گذاشتند.

ملت عاشورایی و ولایتمدار پس از تحمل قزیب به هشت ماه پرده دری، اغتشاش و آشوب گری سران فتنه و فتنه گران که در واقع در حال خراب کردن همه پل های پشت سر خود بودند، در روز نهم دی ماه با خروش انقلابی خود بساط همه فتنه گران را جمع و به همه بی حرمتی ها پایان داد و اجازه نداد عده ای فریب خورده بخواهند ذره ای از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را که خون جوانان زیادی در پای آن ریخته شده را آماج هواهای نفسانی خود و دشمنان قرار دهند.

ملت ایران ثابت کرد درسهایی را که از مکتب عاشورا آموخته اند چراغ روشنی است که هیچگاه به هیچ مزدور و فریب خورده ای اجازه نگاه چپ کردن به این مرزو بوم را نداشته باشد.

مردم ولایتمدار شاهین شهر در سالروز این حماسه بزرگ، بار دیگر در جلسات متعدد پای درس بازشناسی عوامل این حماسه و فتنه 88 نشستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.