۱۵:۵۰ - سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳

در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار شد؛

مراسم جشن قصه های شب چله

در نخستین روزهای شروع فصل زیبای زمستان با توجه به همزمانی شب یلدا با ایام سوگواری 28 صفر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر جشن قصه های شب چله را با چند روز تاخیر برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به مناسبت فرارسیدن فصل زیبای زمستان مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر به تماشای شکوه زمستان نشست و با حضور پرشور و نشاط  کودکان ونوجوانان جشن ” قصه های شب چله ” به مناسبت شب یلدا و همچنین جشن پایان دوره ترم پاییزکلاس های ویژه و طرح خود گردان بمدت 3 روز متوالی ویژه اعضا دختر و پسر برگزار کرد.

صمیمیت و دوستی به همراه دلگرمی و با هم بودن در کنار بچه ها با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری همچون قصه گویی، آشنایی کودکان و نوجوانان با آیین های ایرانی شب یلدا در آغاز فصل زمستان، شعر خوانی، خواندن متن ادبی به همراه اجرای مسابقه، دکلمه خوانی و نمایش خلاق از جمله فعالیت های اجرایی در این مراسم بود که سپیدی زمستان را در آیینه پر نقش فرهنگ و هنر در خانه دوستی برایمان به تماشا گذاشت.

شایان ذکر است در پایان با اجرای مراسم حافظ خوانی و گرفتن فال شب چله  به همراه آجیل شب یلدا، هندوانه و انار و اهدا هدایا و گواهی پایان دوره کلاس های ویژه از میهمانان این جشن پذیرایی شد.

 

yalda 1 yalda 2 yalda 3 yalda 4 yalda 5 yalda 6 yalda 7 yalda 8

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.