۱۴:۰۱ - دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳

بیانیه تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه در سالروز حماسه 9 دی

سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی با انتشار بیانه ای از حضور بموقع و حماسی مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان که در عرصه های مختلف که موجب تقویت دین و ارزشهای متعالی آن می شود تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی با انتشار بیانه ای از حضور بموقع و حماسی مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان که در عرصه های مختلف که موجب تقویت دین و ارزشهای متعالی آن می شود تشکر و قدردانی کرد.

امام علی(ع): آگاه باشید که دوستی دنیا، اساس همه گناهان، دروازه همه بلاها و مجمع هر فتنه ای است .

امام علی(ع): همانا پیدایش فتنه ها، هواهایی است که پیروی می شوند و بدعت هایی است که گذارده می شوند، در چنین شرایطی با کتاب خدا مخالفت می شود، مردانی مردان دیگر را پیروی می کنند .

خودخواهی، هوا پرستی، ریاست طلبی و دنیا طلبی و بدعت گذاری در دین عوامل اصلی فتنه ها هستند و اینها در طول تاریخ هم مسبوق به سابقه است از جمله در جنگ صفین و فتنه طلحه و زبیر و…

درسال 88 و در ادامه فتنه 18 تیر 78 ، همراهان فتنه با داعیه اصلاح طلبی، جنبش سبز راه انداختند و به بهانه تقلب در انتخابات دست به جنایت و خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند و این گناه بزرگ و  نا بخشودنی را مرتکب شدند.

کشته شدن 30 نفر، مجروح و جانباز شدن عده ای دیگر، خسارت های مالی، اقتصادی به مردم یک کشور، ازدیاد تحریمهای اقتصادی مردم ایران و… حاصل خود خواهی، هوا پرستی، دنیا طلبی، ریاست طلبی عده ای فتنه گر شد.

اگر نبود رهبری های حکیمانه، مدبرانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و حضور گسترده مردم مؤمن، متدین و ولایتمدار ، چه بسا ممکن بود ایران امروز وضعیت سوریه و عراق و دیگر کشورهایی که امنیتشان خدشه دار شده را داشته باشد و شاهد جنایت های داعشی ها و تکفیری ها باشند. چرا که وجه مشترک فتنه گران و داعشی ها و تکفیری ها حمایت آمریکا و اسرائیل و انگلیس از آنهاست.

مردم عزیز و بزرگوار ما می دانند که:

  1. این فتنه آمریکایی، اسرائیلی بود که تعدادی از روی غفلت، جهالت و عدم تهذیب نفس و نداشتن مکارم اخلاقی در وجودشان دچار آن شدند و خود را گرفتار عواقب دنیوی و اُخروی آن کردند.
  2. فتنه، طرح بر اندازی بود نه رقابت انتخاباتی.
  3. بدنبال فتنه، کار تا جایی پیش رفت که شعارهای ضد انقلابی سر داده شد، مسجد، ایستگاههای صلواتی، پرچم امام حسین (ع) و… را به آتش کشیدند و به ساحت مقدس سید الشهداء (ع) اهانت کردند، عکس امام راحل (ره) را پاره کردند و…  و برای محکومیت این جنایتها مردم عزیز حماسه 9 دی را خلق کردند و خط بطلانی بر نقشه های شوم سران فتنه و فتنه گران کشیدند و نقشه های آنها را نقش برآب کردند.
  4. مردم با خلق حماسه 9 دی آرمانهای نظام و انقلاب را محافظت کردند.

اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان اهل بیت (ع) شاهین شهر و میمه در آستانه سالروز خلق حماسه 9 دی از مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان بخاطر حضور بموقع و حماسی خود در عرصه های مختلف که موجب تقویت دین و ارزشهای متعالی آن می شود تشکر و قدردانی نموده و امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهبریهای داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)در پیشبرد اهداف نظام موفق باشند و موجبات خرسندی ولی نعمتمان حضرت مهدی موعود (عج)را فراهم سازند؛ ان شاء الله.

جا دارد از حضور روحانیون، هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و عموم مردم عزیز و بزرگوار که در همایش مسجد فاطمیه (س) که در تاریخ 04/10/93 برگزار شد سپاسگزاری نماییم .

والسلام علی عبادالله الصالحین

 اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه

کانون مداحان اهل بیت (ع) شهرستان شاهین شهر و میمه

کانونهای فرهنگی تبلیغی مساجد شهرستان شاهین شهر و میمه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.