۱۸:۴۰ - یکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳

امام جمعه بخش میمه:

باید روز نهم دیماه را برای همیشه در تاریخ زنده نگه داریم

حجت الاسلام زمانی امام جمعه بخش میمه گفت: در تجمعات گرامیداشت حماسه 9 دی ابعاد مختلف این حماسه بزرگ برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ امام جمعه بخش میمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه نهم دی ماه سال 88 گفت: در حماسه 9 دی طومار فتنه گران با خروش ملت با بصیرت ایران برچیده و به آشوب و حضور پیاده نظام نیروهای بیگانه و عوامل آنها پایان داده شد.

حجت الاسلام یدالله زمانی با بیان اینکه حماسه 9 دی از جهات مختلف سیاسی، فرهنگی، دینی و اعتقادی دارای اهمیت ویژه ای است، افزود: روز نهم دیماه به حق روز بصیرت و میثاق ملت با آرمانهای امام و امت نامگذاری شده است، لازم است که این حماسه تاریخی برای همیشه در تاریخ زنده نگه داشته شود.

امام جمعه میمه در ادامه ابراز امیدواری کرد که در پنجمین سالگرد این حماسه بزرگ، برگزاری تجمعات مردمی و یادآوری خاطره این روز ابعاد مختلف حماسه 9 دی برای نسل جوان تبیین شود.

وی اضافه کرد: این روزها شاهد این هستیم که سران فتنه و حامیان آنها برای رهایی دست و پا می زنند، اینها باید بدانند ملّت ایران هرگز خیانت و هتاکی و آب به آسیاب دشمن ریختن آنها را فراموش نمی کند و ضمن گرامی داشت این حماسه ملی بر تشدید مجازات عوامل و حامیان فتنه تاکید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.