۱۳:۴۰ - چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳

به شهروندان مسیحی شاهین شهر؛

شهردار شاهین شهر در پیامی میلاد حضرت مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت

شهردار شاهین شهر سالروز تولد حضرت عیسی مسیح ( ع ) را به شهروندان گرامی مسیحی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر دکتر علی اصغر ذاکری با صدور پیامی، میلاد حضرت مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را به همشهریان و هموطنان مسیحی تبریک گفت.

در پیام شهردار شاهین شهر آمده است: پیامبران الهی از جمله حضرت عیسی مسیح (ع) به عنوان منادی رحمت و هدایت، بزرگترین نعمت های خداوند بر بشریت به شمار می آیند و براین اساس بر همه ما فرض است که تعالیم نجات بخش و انسان ساز آن بزرگواران را سرمشق زندگی خود قرار دهیم .
در ادامه این پیام آورده شده است: در چنین مناسبتی بی جا نخواهد بود که یک بار دیگر شکرگزار نعمت آسایش و زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان و اقوام مختلف در کشور عزیزمان باشیم.
ذاکری فراهم بودن شرایط زندگی مسالمت آمیز، آزادانه و محترمانه برای یکایک ملت از جمله پیروان ادیان و اقوام مختلف در شاهین شهر و کشور عزیزمان در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم ترین میثاق ملی به صراحت قید شده است .
شهردار شاهین شهر در پایان سالروز تولد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال 2015 میلادی را به همشهریان و هموطنان مسیحی تبریک گفته و از پیشگاه خداوند برای همه آنها آرزوی سلامتی، موفقیت، شادکامی و سالی پرخیر و برکت آرزو کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.