۰۹:۳۵ - چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳

از سوی خانه فرهنگ میمه:

برندگان مسابقه عکس عاشورایی اعلام شد

جمالی مسئول خانه فرهنگ بخش میمه برندگان واقعی مسابقه عکس عاشورا را عزاداران، محبان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت دانست که با حضور خود به مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان رونق می بخشند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ مسئول خانه فرهنگ بخش میمه ضمن قدردانی از همه کسانی که در مسابقه عکاسی شرکت کرده بودند، صاحبان آثار پذیرفته شده را اعلام کرد.

وحید جمالی افزود: به حول قوه الهی پس از بررسی عکس های رسیده به خانه فرهنگ با موضوع عاشورایی و دقت نظر هیات مدیره محترم، از میان عکس های ارسالی سرکار خانم مولود اسفندی و جناب آقای حسین عمرانی به عنوان اثرهای برگزیده انتخاب شدند.

وی از منتخبین دعوت کرد برای دریافت هدایای خود روز یک شنبه هفتم دی ماه سال به خانه فرهنگ مراجعه کنند.

مسئول خانه فرهنگ میمه در ادامه، برندگان مسابقه عاشورایی را تمام مردمی دانست که با حضور باشکوه خود در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، این صحنه ها وعکس ها راخلق کرده اند، افزود: فیلم محرم سال 1367 اولین فیلمی که توسط گروه فیلم بردار حرفه ای(فیلم شاخه های بید که در آن تاریخ در میمه حضور داشتند)با هزینه شخصی  تهیه شده را، به تمامی دوستداران فرهنگ وهنر تقدیم می شود.

وی تصریح کرد: این فیلم با برچسب خانه فرهنگ میمه در هفته جاری آماده عرضه عمومی می باشد.

جمالی در ادامه خاطر نشان کرد: هرگونه سوال و ثبت سفارش با شماره تماس45423262 و یا مراجعه حضوری به خانه فرهنگ قابل پاسخگویی است.

وی همچنین افزود: با توجه به نظر هیات مدیره، خانه فرهنگ از پاسخ به نظرات فاقدعنوان واقعی، جعلی وغیر منصفانه در پست ها خودداری کرده و همشهریان گرامی می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در صندوقی که در شهرداری میمه جهت این مورد در نظر گرفته شده است قرار دهند.

در ضمن افرادی که دارای هر نوع اثر قابل توجهی در زمینه های مرتبط با فرهنگ و هنر هستند،برای کسب تاییده اداره فرهنگ و ارشاد می توانند از طریق خانه فرهنگ اقدام نمایند.

pic (879)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.